JonH Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Tok en golf i innbytte for en stund siden. Klarte faktisk å ha det morro med den selv om det var grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Den så jævlig strøken ut :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Den så jævlig strøken ut :whoa: Ja, du skal få den billig. Entusiasteid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Hakkegrev, øks og spett som er brukt her? Lørdagskos dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Hahaha, nydelig! Legg ut dette bilde på en VW side!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Hakkegrev, øks og spett som er brukt her? Lørdagskos dette Var først en "liten" kollisjon, så ble det vel brukt litt av hvert av redskaper for å pynte litt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Hahaha, nydelig! Legg ut dette bilde på en VW side!! HEHE, skulle gjort det men har ikke konto på noen av de sidene. Må forøvrig skuffe dere med at bilen nå er vraket, og derfor ikke tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Hehe, omtrent slik har alle golf'ene en kompis av meg har hatt endt opp.. Han har hvertfall hatt en 3-4 av disse artige fartsvidunderene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Hehe, omtrent slik har alle golf'ene en kompis av meg har hatt endt opp.. Han har hvertfall hatt en 3-4 av disse artige fartsvidunderene Jepp, han har skjønt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 dakar bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Var borte hos en kamerat av meg her om dagen og fikk ta meg ut på en 5 - 6 biler han skulle ha opp på lastebilen og kjøre på skroten for diverse folk. Nøkkel til en 8-tonner og kommandoen; komprimer!! er det eg fikk før han kjørte avgårde på en jobb igjen.. Det er ikkje alltid like kjedelig å leke alene hos kameratene sine.. I hvertfall ikkje når det står VW, Peugot, Fiat og Opel på menyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Hehe. Kan ha det mye moro med en bil som skal skrotes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Man kan egentlig ha det mye moro med billig-biler generelt. Jeg har hatt gratis bil i to år fordi jeg kjøpte fiestaen. Ikke glansbilder, men artig å kjøre. Billig-bil anbefales for de som vi spare på BMW`en og slippe unna parkeringsbulker.. Jeg har selv benyttet meg av en billig-bil i noe over to år og jeg har spart mye på BMW`en.. Deilig å ikke gå inn på senteret for å "bekymre" seg over å få parkeringsbulker, dog. synger bilen på siste verset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Var borte hos en kamerat av meg her om dagen og fikk ta meg ut på en 5 - 6 biler han skulle ha opp på lastebilen og kjøre på skroten for diverse folk. Nøkkel til en 8-tonner og kommandoen; komprimer!! er det eg fikk før han kjørte avgårde på en jobb igjen.. Det er ikkje alltid like kjedelig å leke alene hos kameratene sine.. I hvertfall ikkje når det står VW, Peugot, Fiat og Opel på menyen.. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Man kan egentlig ha det mye moro med billig-biler generelt. Jeg har hatt gratis bil i to år fordi jeg kjøpte fiestaen. Ikke glansbilder, men artig å kjøre. Billig-bil anbefales for de som vi spare på BMW`en og slippe unna parkeringsbulker.. Jeg har selv benyttet meg av en billig-bil i noe over to år og jeg har spart mye på BMW`en.. Deilig å ikke gå inn på senteret for å "bekymre" seg over å få parkeringsbulker, dog. synger bilen på siste verset.. Ja å ha en dritt bil til hverdagsbruk er jo nesten ett møst vist man er litt glad i bilen sin Selv har jeg en gammel audi 90 2.2 som tikker og går Altid gøy å ha en bil man ikke treng være så redd for! Ser ut som de har hatt det litt for gøy med den golfen Morro det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå