bmw 323i Skrevet August 13, 2006 Forfatter Skrevet August 13, 2006 hehe..nei tenk om jeg skulle en plass å da måtte jeg litt ut på hoved veien da...da er det jo bare å ta en sjangs da...enten så går det eller så går det ikke...så lett er det...å i denne situasjonen gikk det ikke:(
Bjørn 320 Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 hehe..nei tenk om jeg skulle en plass å da måtte jeg litt ut på hoved veien da...da er det jo bare å ta en sjangs da...enten så går det eller så går det ikke...så lett er det...å i denne situasjonen gikk det ikke:( Så det var faktisk slik at du MÅTTE ein eller anna plass klokka 3 på natta? Viss det hadde vore sånn krise trur eg du hadde klart å få nokon med lappen til å køyre deg...
Sperre Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Til trådstarter, du fikk som fortjent ! Politiet har lov til å ta inn kjøretøyet hvis sjåføren ikke har førekort til det. Bare litt til ettertanke, hva hadde du gjort hvis du hadde havnet i en ulykke ? Gøy å bli lam og ikke få igjen noe ertstatning Hva skal vi kalle dette, idioti ?!
bmw 323i Skrevet August 14, 2006 Forfatter Skrevet August 14, 2006 jaja..syntes nesten litt synd på de som aldri har gjort noe galt jeg...haha...
Sperre Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 jaja..syntes nesten litt synd på de som aldri har gjort noe galt jeg...haha... Inegn er jo plettfrie, men å kjøre på e18 uten lappen er vel ikke det lureste vegen man kan kjøre på
336mik Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Tør jeg spørre hvorfor du er uten førerkort 336?Og for alt vi vet kan 323i ha gjort noe mer galt enn "bare" å kjøre uten f.kort. Hastighet..123 i 80..5mnd uten..Var ei måling som egentlig ikke skulle holdt i retten,men som jeg har skrevet lenger tilbake:politiet og rettsvesenet er nesten en og samme sak.Var flere ting som var til å stusse på i den saken..
bmw 323i Skrevet August 14, 2006 Forfatter Skrevet August 14, 2006 det er sant det da...men faen hvor mange kjører ikke uten lappen her i norge da?å de blir omtrent aldri tatt..så skulle jeg prøve da...det er jo ikke det du tror, at man skal bli stoppa akkurat heller da---
336mik Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Nå er du heeeeelt på jordet 336mik.. Takk gud for at de stopper folk i ny og ne.. tror du det hadde vært bra om politiet slutta å "plage" billistene? Jo men flere ganger i uka må du også være enig i at er litt drøyt. Og til deg som klaget på min signatur..wtf???Min profil her på bimmers er ca 1år gammel,og disse T*****ga har plaga meg i 10år..Du mener vel kanskje at de er synsk du da..Lenge leve ROBO-COP..jøssenam..
hagenisse Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Flere ganger i uka er veldig drøyt, men... Jeg vet om folk som blir stoppet ganske ofte, og det er en grunn til det for å si det slik.. Har selv blitt stoppet flere ganger uten annen grunn enn at "mange av våre kunder (!!) kjører lik bil". Teit, men sånn erre å kjøre E36 Coupe.
336mik Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Flere ganger i uka er veldig drøyt, men... Jeg vet om folk som blir stoppet ganske ofte, og det er en grunn til det for å si det slik.. Har selv blitt stoppet flere ganger uten annen grunn enn at "mange av våre kunder (!!) kjører lik bil". Teit, men sånn erre å kjøre E36 Coupe. Ikke alltid grunn vel.Noen som husker hu "bestemora" som det sto om i VG i fjor sommer(litt usikker på tidspunkt men).Hu ble stoppa titt og ofte fordi hu kjørte en e30 cab. Det er ikke til å stikke under en stol at enkelte,og spesielt de som kjører bmw blir stoppet mye oftere enn hva som strengt tatt er nødvendig.Du er liksom gangster uansett hvis du kjører bmw..
mhane Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Har vært 8 måneder uten lappen, og det er overhodet ikke vanskelig å la være å kjøre bil. Hmmm la meg se, føtter, sykkel, venner og bekjente hmmm buss... drosje ...?! Kjørte ikke 1 cm uten sertifikat, men nå skal nå ikke jeg skrike høyest her da, siden jeg tross alt er en av de få menneskene her på bimmers som har syndet mot fartsgrensen....
Dr_S Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Kjørte ikke 1 cm uten sertifikat, men nå skal nå ikke jeg skrike høyest her da, siden jeg tross alt er en av de få menneskene her på bimmers som har syndet mot fartsgrensen.... Lol?
Andreas1 Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 det er sant det da...men faen hvor mange kjører ikke uten lappen her i norge da?å de blir omtrent aldri tatt..så skulle jeg prøve da...det er jo ikke det du tror, at man skal bli stoppa akkurat heller da--- Dust!
Andreas1 Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 hehe ja det er sant det men...noen ganger greier du det...for jeg sa en kamerat som hadde lappen jeg sa jeg hat han..men så husket jeg faen ikke persjon nr hans da...å da gikk det ikke... Dustedust!
Hannepanne Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Politiet Kan være vrang noen ganger. Jeg ble stoppet i en "dokumentkontroll". Bilen står i kjæresten sitt navn og adressen var i finnmark. Politiet synes det var veldig misteksomme greier! Sto der å diskuterte en stund og spurte til slutt om de ville ringe eieren... Da var de plutselig ikke så interessert, merkelig nok ! Så noen ganger kan de være vanskelig men synes trådstarter fikk som fortjent. Det er en grunn til at man har oppkjøring for å se om du er skikket til lappen og det er også en grunn til at de tar den fra deg hvis du ikke følger reglene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå