Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå er du heeeeelt på jordet 336mik.. Takk gud for at de stopper folk i ny og ne.. tror du det hadde vært bra om politiet slutta å "plage" billistene?

Jo men flere ganger i uka må du også være enig i at er litt drøyt.

Og til deg som klaget på min signatur..wtf???Min profil her på bimmers er ca 1år gammel,og disse T*****ga har plaga meg i 10år..Du mener vel kanskje at de er synsk du da..Lenge leve ROBO-COP..jøssenam..

Jøsses , du skjønte den ikke engang! :lol::cry:

Om du holder på i trafikken som signaturen tilsier er det vel ikke rart du ofte blir stoppet!! T-t-t-tog du ann ?? :tongue:

Rolf :evillol:

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

i dag fikk jeg beskje om at jeg kunne dra å hente bilen min:):):)da var det plutselig ikke noe i veien for å hente den...å de vet fremdeles ikke hvorfor de tok det. :?:? pluss at falken har ødelakt bakfangeren..sa da må jeg vel få igjen på noen måte slik at de skal fikse den vel??eller åssen er det?

Skrevet

kompis av meg fikk e30'n sin taua inn pga villmannskjøring uten lappen =D

ryktene sier han fikk forbud om å skaffe seg bmw igjen også, noe jeg selv har mine tvil om da jeg aldri har hørt om lignende før :P

Skrevet

hehe politiet tror de kan gjøre som de vill noen ganger så...men politiet kan ikke avgjøre en dritt de...de er ikke noen rettsal akkurat heller da...

Skrevet

Nei, Politiet kan ikke gjøre hva de vil, men gjør det likevel...

For hvis du ikke gjør hva de sier....da blir du nok "plaget" resten av livet :?

Har du glemt lappen, så får du bot istedet for advarsel.

Har du en deffekt lyspære, så får du bot istedet for advarsel.

Kjører du 84km/t i 80 sona, så kan du være sikker på at du får bot.

Og så videre, og så videre, og så videre, og så videre, osv..............

Er nok det beste å være på "gòfot" med Politiet...

De har nok meeeget stor makt :?

• 1 month later...
Skrevet
Dustedust!

Skulle til å kalle deg usakelig. Men, nei. I dette tilfellet støtter jeg deg. Vanskelig å ta folk seriøst når man har en holdning ala "trådstarter", og i tillegg tilsynelatende ikke engang gidder å skrive skikkelig.

Skrevet

Ganske off-topic, men klarer ikke å la være:

Hvis trådstarter er like dårlig til å forklare seg som han er til å skrive (noe falsk forklaring kan tyde på) så forstår jeg godt at de tar beslag i bilen. Hvor gammel er du egentlig? Er det slik at du ikke er gammel nok til å ha klasse B? Da er jo beslag i kjøretøy ikke så uvanlig og merkelig. I såfall så må jeg si det var meget kloke ord fra Andreas1...

Skrevet
Sitat: "selv om jeg ikke hadde lappen lissom"

Tror nok den manglet totalt ! :cry:

Virket som det ikke bare er lappen som mangler, for og si det mildt..

Å kjøre uten lappen viser bare at man absolutt gir faen, synes de skulle tatt bilen for godt jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...