Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig... :shock:

Jeg har også flere historier som handler om BMW og fugl. Den seneste var da jeg kjørte på en stakkars kråke for et par måneder siden med E30 (har fortsatt dårlig samvittighet, dakar... :( ).

Jeg var ute på testrunde, og holdt relativt høy hastighet, kråken traff MIDT på nyrene i grillen, og kråka delte seg i to. Ene halvparten sørget for å legge et blodspor som gikk rett over panseret, før det fløy opp og traff øvre del av frontruta på høyre side (stoooor blodflekk), dernest fortsatte blodsporet over hele taket. Dette var enkelt å vaske vekk.

Den andre halvparten var ikke fullt så enkel å redegjøre for...

Jeg så tydelig at det var masse fjær på nyrene, på den ene elektriske viften og på radiatoren, når jeg åpnet panseret var det stekte kjøttrester på radiator, motor og eksosanlegg. Fjær og blod var spredd utover motorrommet og jeg fant en FOT hvilende på bremsekraftforsterkeren. For et søl!!! Uffameg, stakkars fugl sier jeg bare :(

• 2 weeks later...
Skrevet
Utrolig... :shock:

Jeg har også flere historier som handler om BMW og fugl. Den seneste var da jeg kjørte på en stakkars kråke for et par måneder siden med E30 (har fortsatt dårlig samvittighet, dakar... :( ).

Jeg var ute på testrunde, og holdt relativt høy hastighet, kråken traff MIDT på nyrene i grillen, og kråka delte seg i to. Ene halvparten sørget for å legge et blodspor som gikk rett over panseret, før det fløy opp og traff øvre del av frontruta på høyre side (stoooor blodflekk), dernest fortsatte blodsporet over hele taket. Dette var enkelt å vaske vekk.

Den andre halvparten var ikke fullt så enkel å redegjøre for...

Jeg så tydelig at det var masse fjær på nyrene, på den ene elektriske viften og på radiatoren, når jeg åpnet panseret var det stekte kjøttrester på radiator, motor og eksosanlegg. Fjær og blod var spredd utover motorrommet og jeg fant en FOT hvilende på bremsekraftforsterkeren. For et søl!!! Uffameg, stakkars fugl sier jeg bare :(

Takk for at du deler detaljene med oss :D

Jeg har det med at det er masse fugler som bruker min Calypsorøde BMW som dass! Det er fuglemøkk på den med EN GANG jeg har vaska den.. utrooolig irriterende! Sånn var det ikke med gamle opeln min! Den var stålgrå

Skrevet

Jeg kan bekrefte at det skites betydelig mer fuglelort på fargen Bostongrün-metallic enn på Titansilber-metallic. Mine biler står alltid utendørs og jeg har faktisk aldri hatt så lite fugleskitt på bilen som nå... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...