Gå til innhold

Foringer og hjuloppheng på riskokere kontra tyske biler!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Har den?

Har inntrykk av det motsatte jeg... :-k

BMW på 70-80 tallet slet vel enormt med dårlige motorer og topper som sprakk osv etter det jeg har hørt MANGE si...

Nå ligger jo BMW mer eller mindre i toppsjiktet når det gjelder minst feil.. Mener å ha lest en 8. plass i minst feil... WAG-bilene lå på rundt 33. plass :P

Japseplastikken lå seff på topp.

Det jeg mener er generelt med tyske biler.. Synes ikke at det kan forsvares at BMW har bedre kjøreegenskaper da dette er såpass marginalt og det må gå an å lage noe mer holdbart likevel... Når det på Toyota ALDRI trengs å byttes noen foringer så må tyske biler skifte det ved 100-150 tusen... KLARER de ikke å lage det litt mer holdbart??

Tenk en BMW med kjøreegenskaper og utseende som de alltid har hatt med holdbarheten til Lexus og Toyota!!!!

:whoa:

Det kan jo ikke annet enn å bli en bestselger!! Rart de ikke er interessert i det...

De som sier at bmw har dårlige topper får beskjed av meg at de må lære seg å kjøre bil.Spesielit 6`ern må man få ordentlig varme i motoren før man begynner å trå på.Dette har jeg fortalt alle de jeg kjenner som har kjøpt seg førstegangs bmw.Den lange 6`er toppen MÅ bli ordentlig varm FØR den herjes med.Og som alle andre biler,så må motoren ha kjøling og olje.

Har enda ikke tatt en eneste bmw topp,og har kjørt bmw HARDT i 7 år.M10 M20 og S38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes 124 serien er sterk. Fatterns 300 D 4 Matic 89 har gått over 400.000 og har bare byttet 1 hjullager for kort tid siden. Ellers er det bare vært fjærer, og dempere som har blitt slitt.

E36, og ordet bærekuler er noe som svir i skallen hver gang jeg hører om det hehe.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes 124 serien er sterk. Fatterns 300 D 4 Matic 89 har gått over 400.000 og har bare byttet 1 hjullager for kort tid siden. Ellers er det bare vært fjærer, og dempere som har blitt slitt.

E36, og ordet bærekuler er noe som svir i skallen hver gang jeg hører om det hehe.

Mvh

MB 124 4Matic ja. Morsomt at du trekker fram den... En bekjent av meg kjøpte en sånn bil som var kjørt 160.000Km. Garanterte kilometer, ikke noe drosjejuks og fanteri. Før den hadde rullet 200Tkm så hadde han kostet på den tett innpå 60.000,- i såkalte slitedeler. Så godt som alt var utslitt under der, pluss at mye annet hadde ryki. Så at det skal være en solid bil tar jeg med en neve salt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...