ronnie Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Noen som har peiling på hvordan jeg kan ta av rattet på E34? Skal ha ut instrumentene, men får jo ikke det ut uten å ta bort rattet...
C0bra Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 du bruker ett lite skruhjern å vipper ut bmw merket, så skrur du av en 24mm bolk(gjelder for biler uten airbag)
ronnie Skrevet August 14, 2006 Forfatter Skrevet August 14, 2006 Takker for svar.. Har ikke airbag så da får jeg det nok til.
ronnie Skrevet August 15, 2006 Forfatter Skrevet August 15, 2006 Ja det funka fint det.. ganske lett også. Men den skjermen som er over rattet var noe vrang å få på igjen. Nå fikk jeg fjerna de irriterende INSPECTION og OIL SERVICE lampene som lyste og blinka... Edit: PS: Bolten var 22mm...
Morbus Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 skjermen over rattet? Du trengte ikke å ta av den. Nullstille inspection og oilservice gjør du i motorommet.
Arimanni Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 Ang. det med inspection, på min står det Inspektion og bilde av ei klokke, er det for f.eks inspektion 2 eller noko? Har mista kabelen, så får ikkje lest av noko
Christoffer L Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 Klokken betyr vel at det er på tide å skifte bremsevæsken også.. Ang. ta av rattet, så pass på at rattlåsen ikke er på, da sitter rattet fast..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå