jani Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 får tak i noen gummi knoter på biltema.. de bruker jg.. funker bra de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyv88ind Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 får tak i noen gummi knoter på biltema.. de bruker jg.. funker bra de.. Takk for tipset Hadde problem med det eg og! men gummi knottene funket meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Skal på Biltema en tur i dag. Trur jeg kjøper gummi knotter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 jeg la båt isolasjon i mella. ble grisebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Hvorfor ikke bare hive ut bassen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 hive ut bassen var en dårlig tankegang. og ikke minst kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Brukte borrelås remser til å feste skiltet på bilen min, da slipper man de stygge skilt rammene og skruene, samt at det er kappt å rive av skiltet når man skal på langtur om natten og man ikke vet hvor fotoboksene står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Syns tipset om å ha på sika/silikon eller lignende hørtes bra ut jeg.selvsagt la det tørke først så du ikke limer fast skiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Når vi først er inne på dette med risting.. noen som har noen tips til å feste/avstive hattehylla på en e36? Viberer og lager "riste" lyder selv med min lille 10" Kicker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå