Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Man får jo tak i billigere felger og dekk i oslo hvis mann bare leiter litt, og hvertfall til BMW.

Vi snakker 50% billigere enn Shraif+at man slipper å stå i kø andre steder.

håper konkuransen på dekk går opp så det blir enda billigere.

Men Tommy er utrolig hyggelig kar, faktisk en av de få Pakkistanerne jeg har sansen for.

Veldig hyggelig han ja! Bare synd at det jobber så mange andre der nå.. Eller, det er jo bra for ventetid. Men liker best å bli ekspidert av han. Og minst av hans far.

Men tipper han gjør noe med prisen om du sier du får det 50%billigere et annet sted, han SKAL være billigst.. :)

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

stemmer ikke det at ha er billigst på alt,

Får 19" BMW M3(replica) felger med 235/35/19 for 7400kr ferdig på bil. på CI service på økern.

Skrevet

Problemet er at selvom Sharif skulle være billigst på dekk i Norge (noe jeg ikke tror han er)... er han allikevel alt for dyr... fordi dekk under alle omstendigheter er alt for dyrt i Norge i forhold til på kontinentet... :roll:

Skrevet

Får 19" BMW M3(replica) felger med 235/35/19 for 7400kr ferdig på bil. på CI service på økern.

Det høres sykt billig ut! Er de så billige på alt?

Edit: Ser at det er kampanje nå i august bare, eller frem til vintersesongen starter.. Det blir vel litt feil å sammenligne kampanjetilbud mot Sharifs faste priser?

Skrevet
hva ligger dekk på i danmark bmwE9.? hvor mye billigere er det liksom

Den danske avdelingen av Dekkonline har bra priser... ikke nødvendigvis alltid billigst, men allikevel bra priser. De beste kjøpene gjør man hos den lokale dekkforhandleren når sesongen går mot slutten... han har ikke råd til å brenne inne med dekk... :wink:

http://www.daekonline.dk/start.html

Skrevet

de er ihvertfall ikke superbillig på dekk. koster meg over tusen pr dekk av ukjent merke og 1300 for vinterdekk av litt mer kjent leverandør. ikke akkurat tilbud det?

forøvrig er det vel på sin plass og gratulere sharif med ny bil. ikke noe jeg misunner han det der. hadde vel begynnt å grine når regninga på første servicen kom :lol:

Skrevet

forøvrig er det vel på sin plass og gratulere sharif med ny bil. ikke noe jeg misunner han det der. hadde vel begynnt å grine når regninga på første servicen kom :lol:

Enig, men jeg klarer ikke å ta Koenigsegg helt alvorlig på samme måte som Pagani, Ferrari, Lamborghini, Porsche og de andre virkelige superbilprodusentene. For de 350000 pund en Koenigsegg CC 8S koster kan man f.eks kjøpe en Porsche Carrera GT, en Ferrari 288 GTO og en BMW M1. Eller man kan kjøpe en Lamborghini Murcielago og en Ford GT... eller man kan kjøpe en Pagani Zonda C12S... som etter min mening har et betydelig mer artig design og er mer eller mindre like hurtig. Eller man kan kjøpe (som jeg ville ha gjort) en E60 M5, en E46 M3 CS, en E61 535d, en E63 M6 Cabriolet, en X5 4.4, en Lotus Elise 111R... og endelig en bybil som man ikke behøver å være så forsiktig med... en helt ny Audi A4 3.2 FSI... :wink:

Skrevet
hva ligger dekk på i danmark bmwE9.? hvor mye billigere er det liksom

Så inne på den danske nettsiden at man kan få 215/40-17 til 509dkr pr stk..det er faen meg billig..

Skrevet

Enig, men jeg klarer ikke å ta Koenigsegg helt alvorlig på samme måte som Pagani, Ferrari, Lamborghini, Porsche og de andre virkelige superbilprodusentene. For de 350000 pund en Koenigsegg CC 8S koster kan man f.eks kjøpe en Porsche Carrera GT, en Ferrari 288 GTO og en BMW M1. Eller man kan kjøpe en Lamborghini Murcielago og en Ford GT... eller man kan kjøpe en Pagani Zonda C12S... som etter min mening har et betydelig mer artig design og er mer eller mindre like hurtig. Eller man kan kjøpe (som jeg ville ha gjort) en E60 M5, en E46 M3 CS, en E61 535d, en E63 M6 Cabriolet, en X5 4.4, en Lotus Elise 111R... og endelig en bybil som man ikke behøver å være så forsiktig med... en helt ny Audi A4 3.2 FSI... :wink:

handler vel ikke om selve bilen(e),men om å ha noe nesten ingen andre har. og har man råd til å handle biler for 7mill så trenger man ingen bybil-man kan være uforsiktig med M5`en og heller kjøpe en ny når den er slitt :roll:

Skrevet

handler vel ikke om selve bilen(e),men om å ha noe nesten ingen andre har. og har man råd til å handle biler for 7mill så trenger man ingen bybil-man kan være uforsiktig med M5`en og heller kjøpe en ny når den er slitt :roll:

Det har du selvfølgelig helt rett i, men jeg ville altså ha handlet annerledes hvis jeg først skulle ha kjøpt bil for 7 millioner kroner... :wink:

Skrevet

Koenigsegg må faktisk tas seriøst.. også når det gjelder performance. Den tok vel alle på TopGear sin test track (etter å ha fått på en liten vinge).

Skrevet

Koenigsegg må faktisk tas seriøst.. også når det gjelder performance. Den tok vel alle på TopGear sin test track (etter å ha fått på en liten vinge).

Joda... jeg fikk med meg en heller kry Jeremy Clarkson etter at "The Stig" hadde fortalt Christian Von Königsegg hva som var galt med den første utgaven av CCX. Mitt poeng er imidlertid... som i diskusjonen om Bugatti Veyron... at topphastighet alene ikke er et avgørende moment i historien om superbilene. Hvis det handler om ren akselerasjon kan kanskje en Caparo T1 være tingen... :wink:

101197_cpr1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...