RWDF Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Denne tråden er muligens litt i gråsonen av hva som er lov å starte tråder om her inne, men jeg prøver likevel. Har lyst til å dra på bilferie til Tyskland neste sommer, eller sommeren etter det igjen, og vil da gjerne innom Ringen og kjøre et par runder. Etter hva jeg har forstått trenger man ingen superbil for å kunne ta en morsom/utfordrende kjøretur rundt Ringen. I den sammenheng lurer jeg på om det er noen som kan anbefale et bra bilspill til PC hvor jeg kan kjøre Nürburgring og bli kjent med banen. Hvilket spill har den mest virkelighetsnære gjengivelse, etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 skal ikke si dette helt sikkert, men syns å huske at noen har nevnt "grand tourismo" eller noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Gran Turismo 4 til PlayStation II er meget virkelighetsnært etter det jeg har hørt Det er vel og merke ikke til PC da, men synes å huske at det finnes ett ett spill for PC med Nürburgring også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 skal ikke si dette helt sikkert, men syns å huske at noen har nevnt "grand tourismo" eller noe sånt.. Eg har og hørt om grand turismo.. 4`en i så fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Gran Turismo 4 til PlayStation II er meget virkelighetsnært etter det jeg har hørt Det er vel og merke ikke til PC da, men synes å huske at det finnes ett ett spill for PC med Nürburgring også... gt4 på ps2 er meget bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Hvis du hadde hatt xbox, så kunne jeg anbefalt Forza Motorsport. GT4 til Playstation 2 er jo også helt alright, men Forza Motorsport er bedre. Men ser jo at du spørr etter pc-spill, så da vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Har dessverre ingen konsoller for tiden, så det må bli på PC! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Men Fonza Motorsport er vel å få til PC også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Har du sjekka ut Racer? Gratis bilspill til pc. Kan lastes ned her: http://www.racer.nl/ Baner og biler finner du på: http://www.racer-xtreme.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Men Fonza Motorsport er vel å få til PC også? Tror Forza er eksklusivt til Xbox, gitt. Skal sjekke ut Racer, rolfi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Her er i vertfall en video fra bannen i pgr3: http://video.google.com/videoplay?docid ... gring+pgr3 Er ikke sikker på om det er den bannen men den heter det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 GT4 er en flott måte å lære seg banen. Sjansen for å finne en bil som ligner ens egen er størst (med over 500 biler tilgjengelig) Slår man av krykkene, som ABS og TCS blir bilen ganske virkelighetsfull. At bilene ikke vrakes når man havner i armco gjør vel ingenting - det kommer ingen ADAC-bil og henter deg i spillet heller da så... Kjøp 900-graders rattet fra Logitech, det gir en god indikasjon på rattutslagene også, mer enn et 300-graders ratt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Ja, nå har jeg kommet hjem fra kurset på Nürburgring, og kan absolutt anbefale å ta ett par runder på Playstation på forhånd. Det var jo litt merkelig å komme til en bane man aldri har vært på, men alikevel var kjent på.. Det er enkelte ting som ikke er så lett å få fram på et spill f.eks hvor bratt enkelte partier er og skjevheter i veien etc, men man lærer seg jo vilken vei svingen svinger over en blind bakketopp, og dem er det mange av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Er ett gammelt PC spill heter Grand prix legends som har med Nordschleife. Er et formel spill fra 60 tallet, ikke verdens beste grafikk men banen er bra laga til og bilene er realistiske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Det skal vel være mulig å spille GT4 på PC også hvis man har en PS2 og et TV-kort... ikke at det er spesielt logisk å gjøre det (les: de fleste har en TV), men en forandring fryder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå