thorbis Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 haha ånei du. de tok det meg 3 måneder og klare og oppdrive nye så de blir der helt til jeg sladder borti no og knuser dem. da er det bare og begynne og leite etter nye:D mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 da har jeg endelig fått gjort litt da etter en lang periode med bygningsarbeid hehe. har fått pelt av fjørbein og sveisa om coiloversa slik de skal. denna sesongen har kun justeringsskruene osv liggi nedi den orginale fjørskåla og da har jeg ikke fått full senk på bilen så nå har jeg 2cm til og gå på nedover. her kommer noen bilder. gamle fjørskålene bort! ferdig resultat montert på bilen igjen. her er den jekke helt opp men har da ikke tyngden av motor i enda så den synker relativt mye mer ned. go camber har jeg også. er max negativ camber foran nå. ca 4.5 grad. det var alt for i dag. mvh Thorbjørn R
E30_Dale Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Ser at det går i alpineweiss og gulelykter ja! TØFT!
perkjetil Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Hvor mye betalte du for den DTM sperrediffen? Har du nr på den?
thorbis Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 nja om ikke alpineweiss så hvertfall hvit. er en helt rein hvitfarve detta, ingen bmw farge. DTM sperre diffen ligger på tuning sidene til koed.no delenummeret på den er 33142224678. det er kun innmaten. resten må du ha selv. mvh Thorbjørn R
Spiritus Sancti Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Ser bra ut! Ferdig innen neste sesong eller? Innmaten i den DTM sperrediffen koster 10k jo! FY f**n, det bar dyrt:P hehe
thorbis Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 takk for det. ja den koster noen kroner men må ikke tenke på pris når man bygger har jeg finni ut. hehe. bilen er klar til sesongen ja. hvis alt går som det skla så håper jeg på en testtur i påsken for og luke ut barnesjukdommer da og kan heller satse på en lang sesong med kjøring. har akkurat fått ned bensintanken så nå stinker jeg bensin lang vei. var igjen ca 40L etter siste banedag og ett par liter av det kom vel på gulvet. resten havna på e36n hehe. kommer med no bilder i kveld tenker jeg. stay tuned som dem sier:P hehe mvh Thorbjørn R
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Blitt feit, bilen din no !! Kor mykje ga du for dørsidene dine ? sia det var en kompis av deg som laga de, rekner eg ikkje med det vart så masse, men kor mykje må "oss normale" gje ? Mvh Jørgen.
thorbis Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 takk for det du. aner ikke hvor mye han tar for det men jeg betalte 6k for alle dørsiden samt noe motorom og har også mye avkapp som jeg har brukt rundt om på bilen. ellers i dag så har jeg fått montert på senkeklosser på traverssen så nå ere snart klart for motor. mangler kløtsj og utløserlager. fikk også montert inn chippen i hjernen i kveld. er godt og ha noe og pusle og skru på igjen gitt:D mvh thorbjørn R
///Grandalen Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Sinnsykt rå bil.. Gir mye god inspirasjon!
thorbis Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 ja da kommer den en liten oppdatering her igjen da. har ikke gjort mye enn og klø meg i hue osv får og finne ut av hvordan dette skal gå sammen uten at det ser helt hemmat ut. det jeg har gjort til nå er og montere bremsekraftforsterker fra golf 2. lakkert blokka og shina litt på motorn. har også kappa ut endel i torpedoveggen for og få plass til motor. suns det og banke den til blei så jævelig harry gjort. det største problemet jeg har er kjøling, men det kommer jeg nok tilo og løse om ikke mange dagene håper jeg. motorn har vært inn og ut en 7-8 ganger nå så er vel ikke lenge før jeg kan svise om torpedoen og sette fast motorn for godt, og begynne på eksosen og bensinsystemet. bilder så langt. det var alt for nå. kommer mer til uka! mvh Thorbjørn R
Spiritus Sancti Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Hvorfor kappe i torpedoen egentlig? Er 3,6l anderledes enn 3,8? Monterer min 3,8l uten verken å sveise om innsuget, bytte bremsekraft forsterker eller masere torpedoen.. Jeg skal mest sannsynlig ha rx7 oljekjøler på min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå