Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha ånei du. de tok det meg 3 måneder og klare og oppdrive nye så de blir der helt til jeg sladder borti no og knuser dem. da er det bare og begynne og leite etter nye:D

mvh

Thorbjørn R

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da har jeg endelig fått gjort litt da etter en lang periode med bygningsarbeid hehe. har fått pelt av fjørbein og sveisa om coiloversa slik de skal. denna sesongen har kun justeringsskruene osv liggi nedi den orginale fjørskåla og da har jeg ikke fått full senk på bilen så nå har jeg 2cm til og gå på nedover. her kommer noen bilder.

09qhfww0rw3sh2gmncuz.jpg

gamle fjørskålene bort!

ferdig resultat

ym71v05gapve5dm8eoh9.jpg

ja7lb1fcwkkri1xsvqnm.jpg

c5bqz6us9gcg4nh28j4r.jpg

montert på bilen igjen. her er den jekke helt opp men har da ikke tyngden av motor i enda så den synker relativt mye mer ned.

9hdn8up4u1em2f3ycr0e.jpg

go camber har jeg også. er max negativ camber foran nå. ca 4.5 grad.

hnohwy98mrwppg6fdjln.jpg

5o6vba9ts35jzv54tj73.jpg

nzc1fwnupk5yvgjn7kfs.jpg

45bbcyah9xumvwumnkiw.jpg

det var alt for i dag.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

nja om ikke alpineweiss så hvertfall hvit. er en helt rein hvitfarve detta, ingen bmw farge. DTM sperre diffen ligger på tuning sidene til koed.no delenummeret på den er 33142224678. det er kun innmaten. resten må du ha selv.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

takk for det. ja den koster noen kroner men må ikke tenke på pris når man bygger har jeg finni ut. hehe.

bilen er klar til sesongen ja. hvis alt går som det skla så håper jeg på en testtur i påsken for og luke ut barnesjukdommer da og kan heller satse på en lang sesong med kjøring. har akkurat fått ned bensintanken så nå stinker jeg bensin lang vei. var igjen ca 40L etter siste banedag og ett par liter av det kom vel på gulvet. resten havna på e36n hehe.

kommer med no bilder i kveld tenker jeg. stay tuned som dem sier:P hehe

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

takk for det du. aner ikke hvor mye han tar for det men jeg betalte 6k for alle dørsiden samt noe motorom og har også mye avkapp som jeg har brukt rundt om på bilen.

ellers i dag så har jeg fått montert på senkeklosser på traverssen så nå ere snart klart for motor. mangler kløtsj og utløserlager. fikk også montert inn chippen i hjernen i kveld. er godt og ha noe og pusle og skru på igjen gitt:D

mvh

thorbjørn R

• 2 weeks later...
Skrevet

ja da kommer den en liten oppdatering her igjen da. har ikke gjort mye enn og klø meg i hue osv får og finne ut av hvordan dette skal gå sammen uten at det ser helt hemmat ut.

det jeg har gjort til nå er og montere bremsekraftforsterker fra golf 2. lakkert blokka og shina litt på motorn. har også kappa ut endel i torpedoveggen for og få plass til motor. suns det og banke den til blei så jævelig harry gjort. det største problemet jeg har er kjøling, men det kommer jeg nok tilo og løse om ikke mange dagene håper jeg.

motorn har vært inn og ut en 7-8 ganger nå så er vel ikke lenge før jeg kan svise om torpedoen og sette fast motorn for godt, og begynne på eksosen og bensinsystemet.

bilder så langt.

hmqbo2zemh1hr667l181.jpg

fqkg48e0wi93berw79ll.jpg

tzy5l3qpzcj0097qvl3v.jpg

lcxzoz5n7kgwty4ndeid.jpg

x5fr3ixjcxvnw75lxvi0.jpg

9rpywnshqwzu5pt9u9br.jpg

qy71x7pw0ddpvmac5yv9.jpg

19sol37cr16gz5otouqe.jpg

det var alt for nå. kommer mer til uka!

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Hvorfor kappe i torpedoen egentlig?

Er 3,6l anderledes enn 3,8? Monterer min 3,8l uten verken å sveise om innsuget, bytte bremsekraft forsterker eller masere torpedoen..

Jeg skal mest sannsynlig ha rx7 oljekjøler på min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...