thorbis Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 liten oppdatering her da. våren nærmer seg og da bør jo blien snart være klar. mulig den blei litt lav i år?? pjokken som står vedsiden av er 180 høy ca. motorrom er snart klart også. inni var alt for nå. mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 ja. fra skliplata mi og ned til bakken har jeg nå ca 2cm klaring. mvh
Gjest Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Ser Meget bra ut!! Litt lav kansje da.Men det ser jo bare rått ut!
thorbis Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 takk jørgen. ja den er alt for lav nå. har shimsa traverssen også vettu så den er alt for lav der. men jeg finner nok en mellomting. har 2cm mer og skru på coiloversa i år en jeg hadde fjor. er stort sett bare sånn kose arbe igjen nå egentlig. sette på servoen og koble ledninger. alt det andre er strax klart. mvh
thorbis Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 kommer en liten oppdatering. nærmer seg oppstart nå. har vært litt lat osv osv i det siste, men siden sesongen er her alt så får jeg skyte litt fart og få den ferdig. bensin bensin oljekjøler på plass nyoverhalt diff med 90% brems på bil luft inntak til luftfilter en fin haug med dekk klare til bruk. mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 da er bilen starta og alt ser ut tilog virke helt fint. mangler kun og lufte kjølesystemet, servoen og fikse hydrauliske brekket. så er bilen klar for missbruk. hvis alt går etter planen blir den og se på rudskogen den 9 mai. noen bilder. motorrom ferdig omsveisa kjølerør. nybygd DTM diffbrems med 90% brems og egendreid nylonforing. fikk også bestilt med ett sett med Federal 595 rs-r dekk i 205.50.16 som jeg skal se om jeg får på oz felga til uka. bensintank og pumpe. mangler litt fester osv her men er ikke mye. det var alt for nå. til torsdag reiser jeg og den faste gjengen til tyskland for og se på gamle DTM biler og VLN løp på nurburgring. kommer mer når bilen er ferdig. mvh Thorbjørn R
Gjest Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Gratulerer med oppstart!!Det er en deilig følelse ikke sant? Ser forøvrig veldig bra ut. e30 kler s38 meget gått vil jeg si.
thorbis Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 takk for det. ja var deilig og høre den fyre. den har jo ikke vært starta på 8 år! den motorn. sleit litt med at bensinpumpa dro så jævelig dårlig. hadde klart og bytte og tur og retur som vanlig hehe. når det var fiksa dro den 2 tørn og hosta seg fint igang. var skikkelig morro og gasse litt og høre responsen i den. er jo temmelig syke greier.
helgeb Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 nice!! rart med det, nesten i alle tilfeller blir tur/ retur forvekslet ennå det er 50% sjangs å få det riktig blir denne å høre jagende på turtallssperra nedover på kveldstid i nærmeste fremtid da eller?
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Blir bare bedre og bedre denna bilen din, men akkuratt med tanke på høgd, er den vel begynt å bli ubruklig lav ?
thorbis Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 takk for det helge. ja er rart det der med bensina gitt. det slår aldri feil. er alltid bytta om hehe. du skal nok ikke se helt bort ifra at den dukker opp i ett par jag opp kølabønn hehe. hehe ang høyda så er den vel blitt alt for lav ja, men må jo finne ut hva som går og ikke går. har veldig lyst til og holde den der den er nå, men er redd det ikke går. skal testes til uka langs veien og opp på hengern så får vi se. i morra reiser jeg til tyskland og koser meg med gamle DTM biler på ringen hehe. snakkes! mvh Thorbjørn R
Anders_w Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 begynner og bli bra detta;-) godt og se det ikke bare er jeg som sliter med lav bunnpanne osv.. har laget meg skliplate jeg å, og den ligger 3cm fra bakken på flata.. har testet litt og den er nedi ganske ofte........................ noe forbanna drit det der.. frister lite og justere bilen opp på coiloversa fordi jeg liker høyden som er nå... hehe:) så skjønner deg godt der:) pen høyde på din nå å skal du til valle hovin på lørdag?
thorbis Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 hei anders. ja er litt problem det der. nå står bilen helt på bunn på coiloversa og da har jeg ca 4cm klaring på bunnpanna på slett garasjegulv. hehe kommer ikke til vallehovin gitt. reiser til tyskland om 2 timer så da utgår det gitt. jeg kommer på bmwccn treffet på rudskogen i juni-juli?. mvh Thorbjørn R
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå