thorbis Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 hehe jepp, men morro og se andre som har gått for litt andre løsninger enn m styling og japsewannabe styling! har vært og tatt no bilder nå som kommer opp i morra. btw no av grunn tell att bilen er høy er fordi det ikke er en dritt inni den, kun to stoler og rattet sånn ca hehe mvh thorbis
thorbis Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2006 da kommer bildene. har bestil 60mm senk nå så nå skal den fronten leve farlig hehe. men blir knall:D mvh thorbis
thorbis Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 ja er vel på tide med en liten update her kanskje. har ikke skjedd all verden, men har fått bilen inn hvertfall og ribba den helt. klar for og sveise ett rusthull inne ved torpedoveggen. er faktisk eneste rusta som er på bilen. har også levert en del deler til en arbetskollega som skal laga dem i carbon for meg. alpina fornten, listverket og den lille vingen skal lages i carbon. dørsider venter jg litt med enda da jg ikke har buk for dem enda. dasjbordet skal sendes til flocking mens bilen blir klargjort for lakkering. felger er bestemt, men holdes hemmelig intil videre da jg ikke vil ha no copykatter rundt om hehe. slenger ut ett par bilder fra demonteringa da. mvh thorbis
thorbis Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 planene videre er og få kjøpt inn ett 60mm senkesett mens jg sparer til bilstein coilovers. skal også handle inn nye bremser og klosser foran samt grenrør i høyglanspolert rustfritt. blir også høyglanspolert ventildeksel og innsug på denna. shadowline lister og lakkerte fangere står også og venter. blir sota baklykter og gule frontlys noe jg trur blir veldig bra mot den kridd hvite fargen den får samt carbon dela. mvh thorbis
thorbis Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 glømte ett par bilder mvh thorbis
Larsinnj Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Blir bra til slutt dette:) Eneste jeg ikke likte var baklyktene. De var ikke spesielt pene!
BMWM Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 kar du kjøpte alpina fronten? lure på å ha d på min også, e steike tøft
thorbis Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 bakløktene er overkjørt med truck og kasta. nye er bestilt. hehe alpina fronten kjøpte fra koed. kosta 2 lapper ell no trur jg. mvh thorbis
///MoePower Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 På det siste bildet der, står det ikke en 02 i bakgrunnen der? Hvem holder på med den? Blir bra den E30`en din også btw
thorbis Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 hehe takker for det. håper den blir bra ja. nei den 02n er han som eier garasjen som har. er ett langtidsprosjekt det hehe. er en 02 turbo. står også en orginal m535im e28 der oxo. pluss masse andre bmwer rundt om på gården hehe. er bmw fanatikere begge to.
thorbis Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 for og se mere opdateringer sjekk ut: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=428272 kom med komentarer forlkens. mvh Thorbjørn R
Trond.S Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Du må jo link et lite bilde av framgangen her også da Torbjørn. Tok meg den frihet jeg: Helsningar från Trond
thorbis Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 hehe du gjorde vel det ja. orka ikke alt det styret jeg,. er så lei detta internett greine om dagen atte. men for all del bare og ta på deg jobben og legge ut bilder her trond:P hehe
Harald e30R Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 par bilder til. fra diffbytte og non fra i sommer. mvh thorbis hehe.. det må jeg si, så veldig trykt ut og bytte diffen :0)
Harald e30R Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Du må jo link et lite bilde av framgangen her også da Torbjørn. Tok meg den frihet jeg: Helsningar från Trond fy fader det blir jo kjempe bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå