Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe takk for det harald. er ikke lenge til prøvetur nå. lagde eksos i dag. mangler kun rustfri bakpotte fra eisenmann så jewg får rektig lyd hehe. ang diff bytte så gikk det veldig fint. satte brems på framhjula og en planke på gafla på trøkken og løfta ivei hehe. var dumt og løfte i taket tenkte jeg hehe.

mvh

thorbjørn r

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe takk for det harald. er ikke lenge til prøvetur nå. lagde eksos i dag. mangler kun rustfri bakpotte fra eisenmann så jewg får rektig lyd hehe. ang diff bytte så gikk det veldig fint. satte brems på framhjula og en planke på gafla på trøkken og løfta ivei hehe. var dumt og løfte i taket tenkte jeg hehe.

mvh

thorbjørn r

hehe godt og høre :0)

• 3 weeks later...
Skrevet

Ja da kan jeg legge ut litt mer bilder her da. bilen begynner vel og bli sånn nesten ferdig, mangler jo fortsatt en del men det kommer. lenge siden jeg har giddi og oppdatert her pga liten respons osv, men kan jo gjøre ett forsøk til. som sagt bilen er da nesten ferdig og kommer til og kunne bli sett på diverse treff i sommer.

Pr. idag så sitter det en litt trimma m20b25 i den med 3.91 utveksling og sveisa sperre da den kommer til og bli brukt til drifting/sladding osv. bilen veier i dag ca 1000kg. lå og tippa mellom 1000 og 1050kg på vekta til bt.

her er bildene:

rett før den blir levert på lakk.

vjexkrf7xx6pldnktton.jpg

hos lakkerer

zllp8t5c0vtgqjbau3i2.jpg

rask prøvemontering samme kveld jeg fikk igjen bilen

6ib1xlno010pinberm5s.jpg

diverse monterings bilder

ux6pw00b9yo5mqyc0r10.jpg

sb8f9mv4wivq5w5ux219.jpg

her begynner den og bli nesten klar. feil felger på bilen på dette bildet da oz futura hjula mine mangla 2 dekk.

fra9w57ckfjale3r0qf1.jpg

her er oz hjula kommet på.

6p2wsyyho9m6tkuykiw0.jpg

her er bildene etter første prøvetur med bilen. fy og skam for ett bra drag d blei i den. rett og slett overaska. nå etter påske skal bilen gås over igjen og fikse opp endel barnesjukdommer osv.

zdx3mogeypvhffh6rgdx.jpg

dezdtrjxay5rylys9pgs.jpg

6pdt6vkal3nds3i9m6kg.jpg

ylpd5vqiuf6njf07be7o.jpg

gwncpnsyvwp3lbe3tb6m.jpg

kom komentarer fokens! hehe

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

skal se om jeg ikke får tatt no mer detaljbilder ja. tanken er festa på samme måte som din ca. lagde bare en 90grader knekk i ei plate og brukte hullet til jordinga for og feste den nede og ei platebeta inn på ene topplager skruen på toppen. sitter der den.

må ta og tette en lekasje på kjølesystemet mitt da men det går greit trur jg. var dritsimpelt og lufte denna motorn. kan du ikke ta deg en tur ut og kikke litt til uka ell no a? kommer til og drive der mye denna uka for og blir klar til rånern treffet. skal kanskje kjøre da.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Begynner å bli virkelig bra denne bilen nå. Blir kanon å se den sidelengs til sommeren :D. Du har fått tak i skikkelige baklykter også. Absolutt et bra valg med hvit lakk og gule/sorte lykter.

Bruk den for all del ikke på vinteren, og om du skulle falle for fristelsen ville jeg umiddelbart sendt krav til kommunen og refunderte kommunale utgifter ifrb. med ufrivillige brøytevirksomheten :twisted:

Kommer mye bra redskap fra den kanten skjønner jeg. Norges nye BMW mekka?

Skrevet

hehe takk for det oddis, spørs nok om jeg ikke må kreve no penger hvis jeg sku vært ute på snøføre med denna. lavestepunktet på bilen ligger 6cm over bakken hehe. kjører d2 coilovers med 120mm senk nå:P

ellers så har jeg fått fatt i en ny vinge til bilen. en såkalt alpina b6 vinge. bare og få lakkert så blire knall. ang lykter suns jeg også det var ett godt valg. har gått med den ideen der i hue i litt over 3 år nå og resultatet er jeg veldig fornøyd med.

S.Gunstad: nei er ikke bygd om til facelift er en ekte pre-facelift detta. akkurat slik en e30 skal se ut. er ikke så glad i facelift utgaven jeg. er noen som ikke stemmer med den rompa på den. lyktene er for store og bakplata er noe rar, men hver sin smak. skal se om jeg ikke får tatt no bilder i kveld.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

ja da har jeg fått gjort litt igjen da. blei ikke sam mange bildene i dag da det var tomt for strøm på kamera. fikk ordna meg ei potte til og sveisa fast den, blei hakket bedre lydnivå nå gitt hehe.

ellers så fiksa jeg servoslangen som var løs av alle ting, var ikke sprekk. var jeg for skrudde litt fort den kvelden for og ta en prøvetur og da glemte jeg og dra den skikkelig til hehe. men nå er den oppe og går igjen.

i morra kommer nye calippere foran, samt shadowline lister rundt front og bakrute. pluss at jeg må ordne en liten oljelekk på oljefilter adapteret.

her er noen bilder fra i dag.

må kjøre opp på steiner for og få under jekken hehe.

1na18e2tn5edrrzd41uv.jpg

bilde innifra. har bestilt ny girkule. kun prøvemontert ei en kompis laga til meg.

wcchuy1ww4isohdsqhnu.jpg

den sexy rompa:P

l60w9xnggdklsita0h7k.jpg

eksosen med ny potte midt under. den blei faktisk veldig bra. bråker mye mindre samt at jeg fikk eksosen 1-2cm høyere opp enn før.

vjc03fg21m8xmdl01auf.jpg

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

hehe takk for det skimmy. er jo endel som står igjen da. carbon intriør bla. og få det godkjent. skal til tyskland med den til sommern så må få skilter snart. det blir ikke lett men.

mvh

Thorbjørn R

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...