-Martin- Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Imponerende arbeidslyst etter å være på nippet til å kutte ut hele opplegget! Blir spennende å se hva du putter inn igjen i kørja di!
R Andersen Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Hvis du skal lage alu-foringer, så kan du sikkert lage et sett ekstra.....
thorbis Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 hehe, skal se hva jeg har matrialer til.
thorbis Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 da var dissa bestilt http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=796
-Martin- Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Skjedd noe mer i garasjen? Tatt noen bilder kanskje?
///Naitsirk Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Denna skrur for harde livet. Har ikke tid til å ta bilder hehe
thorbis Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 nå er det en liten stopp til jeg finner ut hva jeg skal gjøre med bilen da den ikke skal brukes til sommern. eneste nytt er vel egentlig at jeg har henta meg et nytt kaross som er kjekt og ha som kanskje blir og se om ikke så lenge. bilen er sikkert kjent for noen her inne tenker jeg. mvh
spruddel Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Den er kjent ja Gamle til Henrik jo? Men skal du ikke bruke bilen til sommern? Hvorfor ikke? Og hva er planene med det nye karosseriet?
thorbis Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 nei. har endel jeg skulle gjort på huset så da må nesten bilhobbyen vike. har ikke råd til begge deler desverre. ang det nye karossen har jeg ikke helt bestemt meg enda, men har alltid hatt lst på et e30 m3 kaross så vi får se hva tiden bringer. kan vel hende jeg dukker opp på no treff i en eller annen bil.
ehrnst Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Jøss. Hva har skjegg her? Evig rått stum på bergmanns gamle:) Skulle kjøpt karossen jeg hadde du. Satser på å få sett deg på noen treff, med eller uten bil.
thorbis Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 joa er tøff den, men likte ikke buene. de passer best på 02. blir nok og se på treff ja, men da som en hjelpende hånd hos rune når den streiker hehe. egen kjøring blir det nok lite av trur jeg.
GeirAndre Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 hehe lars ble litt sur siden han ikke fikk kjøpt den hehe... rå den. men buene passa ikke nei:P
Hans Wilhelm Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Hva er de hjulbuene laget av? Synes det er tøft jeg! Noe for den lille gule kanskje..? Er hjulbuene modifesert, og bygger de mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå