Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har sikkert ikke klart å få med meg alt, men hva er planen for bredere sporvidde? Tror du du rekker 2012?

sveiser inn e46 m3 buer bak. blir ca 7cm breiere på hver sida, så da skal jeg nok få på en godel breiere hjul håper jeg. 245-255 i r dekk er håpet. planen er og ha den klar til 2012 ja. motor og gir skal inn til helga for tilpassing før jeg sveiser siste rest med sømsveising. da er det rett til burbyggern, for så og få inn buene fra m3 og lakk etter det.

Skrevet

da hare skjedd litt tell. har fått sveisa ferdig karossen inni med sømming. og fått prøvemontert motorn i dag. blir trangt ja, men det skal nok gå bra. fikk også pedalboksen min i dag.

litt missfornøyd med høyden på motorn med e34 m5 gummiputer, så må mekke noe bedre der. får senka motorn 1-2cm med andre fester i alu. radiatoren til e39 m5 passer også på lengden og høyden, må bare sveise om vangene litt så den glir mellom. frister veldig med vac motorsports sitt tørrsump kit, men koster endel.

pzheboqe83y5ok320ohp.jpg

yuiruxq5nr4hdbzu00ij.jpg

nye pedalboksen. skal bygge om gassen litt så jeg får montert elgassen på den pedalen som følger med boksen.

eg9e3jdvsa36l6pnbwnz.jpg

mvh

Skrevet

har vært hos helge en tur i dag og drekki kaffi og glant litt på nye m3 motorn hans samt fått en gjennomgang av e46 m3 prosjektet til frua hans. detta lover bra for kommende sesong!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...