thorbis Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 hehe takk for det martin. gleder meg mer og mer jo mer deler som kommer inn hehe
CV-Erik Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 E46 hjulbuer kan bli interresant! Gleder meg til å se åssen detta blir
Trond.S Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Blir artig detta Håper den er klar til sommer'n da!
ehrnst Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Har sikkert ikke klart å få med meg alt, men hva er planen for bredere sporvidde? Tror du du rekker 2012?
thorbis Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Har sikkert ikke klart å få med meg alt, men hva er planen for bredere sporvidde? Tror du du rekker 2012? sveiser inn e46 m3 buer bak. blir ca 7cm breiere på hver sida, så da skal jeg nok få på en godel breiere hjul håper jeg. 245-255 i r dekk er håpet. planen er og ha den klar til 2012 ja. motor og gir skal inn til helga for tilpassing før jeg sveiser siste rest med sømsveising. da er det rett til burbyggern, for så og få inn buene fra m3 og lakk etter det.
thorbis Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 da hare skjedd litt tell. har fått sveisa ferdig karossen inni med sømming. og fått prøvemontert motorn i dag. blir trangt ja, men det skal nok gå bra. fikk også pedalboksen min i dag. litt missfornøyd med høyden på motorn med e34 m5 gummiputer, så må mekke noe bedre der. får senka motorn 1-2cm med andre fester i alu. radiatoren til e39 m5 passer også på lengden og høyden, må bare sveise om vangene litt så den glir mellom. frister veldig med vac motorsports sitt tørrsump kit, men koster endel. nye pedalboksen. skal bygge om gassen litt så jeg får montert elgassen på den pedalen som følger med boksen. mvh
Jørgen-A Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Ser rått ut med det digre beistet av en motor!=)
thorbis Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 hehe ja måtte stå litt i garasjen og kikke i stad. gleder meg litt kan du si.
E30_Dale Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Ohh, dette blir kanon. Du skal kjøre med elgass ja? Har lyst til det selv og.
thorbis Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 ja. er lettest det når jg skal kjøre org ecu.
helgeb Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 hmm, detta så skremmende ut i den lille bilen thorbjørn , kommeru på kaffe i dag a?
thorbis Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 har vært hos helge en tur i dag og drekki kaffi og glant litt på nye m3 motorn hans samt fått en gjennomgang av e46 m3 prosjektet til frua hans. detta lover bra for kommende sesong!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå