thorbis Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 takk gutta. blir tilpassing av radiator og ting i motorrommet denna uka.
hylle Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Har ikke lest hele tråden, men gromt motorvalg! Du må space ned traversen for at det skal gå med s62, da kan du sikkert bruke de motorputene du har.
joachim sørlie Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 blir bra det her, er hvertfall ikke feil med den motoren i e30! er ikke altfor mange som har det heller
thorbis Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Har ikke lest hele tråden, men gromt motorvalg! Du må space ned traversen for at det skal gå med s62, da kan du sikkert bruke de motorputene du har. har spaca den ner 20mm, men suns den ligger for høyt enda da jeg vil ha tyngdepunktet lengst mulig ned. space mer blir bare tull, men får prøve det sånn nå, så får vi se hvordan den blir og kjøre.
Stramvaier Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Hvor har du kjøpt pedalboks? Hva måtte du gi for en slik?
thorbis Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 kjøpte på gasolin. tenkte og teste den. kom på ca 6k med alt.
aplet86 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Gleder meg til og shine`n opp når den er ferdig Og ikke minst prøvetur
thorbis Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Gleder meg til og shine`n opp når den er ferdig Og ikke minst prøvetur ja går og shine nylakkert kjerre også ve
e30lars Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 kjøpte på gasolin. tenkte og teste den. kom på ca 6k med alt. sikkert mye bedre en den driten ifra kollwvold til 5:S skulle egelntlig kjøpe på gasolin.. men gadd ikke dra til porsgrund ANGRE hehe
thorbis Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 kjøpte på gasolin. tenkte og teste den. kom på ca 6k med alt. sikkert mye bedre en den driten ifra kollwvold til 5:S skulle egelntlig kjøpe på gasolin.. men gadd ikke dra til porsgrund ANGRE hehe sender med post og dem
Jørgen-A Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Jeg og har lik pedalboks fra gasoline. Har ikke prøvd den enda men ser meget kurant ut til den prisen.
thorbis Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Jeg og har lik pedalboks fra gasoline. Har ikke prøvd den enda men ser meget kurant ut til den prisen. ja suns ikke den var så værst. er vel pumpene som evt må byttes hvis det er nødvendig. sitter og tenger og tenker hvordan feste til elgass motorn blir på pedalboksen nå og trur det kommer til og funke gull. er bare og gjenge opp ene splinten til gassen og lage festebrakett til selvemotorn og bruke det org staget fra org pedalen til m5n. ellers er bilen ferdig sveisa inni og i motorommet i dag. (møkkajobb). heising og bygging av nye fjørtårn bak i morra. da ere ikke lenge til den kan sendes til linnerud for bur bygging. k-sport 330 bremser rundt om, 5.3kg racesvinghjul, gruppe N stabstag og x5 4.8i oljerør uttag til blokka nærmer seg også så da bynner meste av deler og havne i hus. stikk til krb og hente lamell til uka så håper jeg endel av dela kommer til uka også så motorpakka er klar til og heises nedi når den er ferdig fra lakk en gang i vinter. eneste jeg gruer meg til ¨å er og tilpasse og sveise inn e46 m3 buene bak. mye jobb. er det noen som har noe gode forslag til skjermer foran som er no likt e46 eller andre med litt go plass som ser greit ut som kan tilpasses org e30 skjermer? har m3 skjermer, men det blir bare kårny! har kikka litt på audi rs4 framskjermer som jeg kan bruke buene fra, men sku tatt litt mål osv før jeg handler. de koster jo no helt villt!! skjønner ikke folk har råd til og drive med dkv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå