Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Trur ikke det blir noe banekjøring på baguetten. Du veit; forhjulstrekk er homoseksuelt. Har ikke noe på en bane å gjøre ihvertfall. Bra det skjer noe med køssa da Thorbjørn. Har forresten et sett originale 15" e39 alufelger med bra dekk du kan sette på 2 sekundersbilen din. Så slipper du å selge med Alpina hjul.

Skrevet

nja, hadde sikkert godt ann og ta den på skogen, men det blir liksom så feil når den trekker i feil ende. kommer vel flere treff i år ve. prøve da. ser ut som sveising blir klart i helga så da ere lakk neste helg. utrulig hva man får gjort bare en gidder og reise seg fra sofan :P

Skrevet

må desverre det gitt. blir ferdig under til uka. så jeg ligger i rute før den skal til deg. har bestilt sveiseflenser. fikk i både 8 og 10mm så tok 10mm jg hvis vi må plane litt etter sveisinga. nye hjullagre bak kommer til uka håper jg. var resta hos bmw. selholm drivakslene lar vente på seg tydligvis. regna med jeg sku ha dem i oktober/november engang.

• 1 month later...
Skrevet

satt som et skud de. ferdig foran nå. tar bak i morra. da venter jeg bare på den ubertreige kollegaen min som skaulle kommet med grunning og lakk for evigheter siden :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...