///Mr.X Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Tårbearish dro like godt ned Trond, så da spise han vafler å drakk kaffi mens jeg kappet å slipte litt Sa jo "jeg" skulle fikse vafler&kaffi Thorbjørn Noen må jo være arbeids oppgave leder? Har det hos den lokale jernvaren i byn, ellers takk Dirty.
thorbis Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 hehe ja jeg er flink til og sitte på ræva og spise vafler. bare vær glad trond ikke var med du for han er enda verre på vaffel etinga
M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Mr jobber best alene, da går det unna ! Ellers er'n meget god på rare planer og juging
thorbis Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 hehe ja han tenker mye.(garasjejuging hører alltid med). sku tru har var litt autist når han tenker hardt på noe, for han ser løsninger som oss dødelige ikke hadde tenkt på like kjapt gitt. hehe
thorbis Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 liten update her da. bilen er kommet i hus med bur. grenrøra er på siste finpuss før montering. skal slipe ner bilen og nappe ut motor i påsken og lakke buret, før den går til lakk inni og utvendig etter påske. handla trekkbil i går også så lite med cash om dagen, men har nok og drive med ei stønn nå. bilder : sommerns kontor kommer mer etter påske mvh
BMW E30 325 Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Den bilen der blir så utrolig giftig ! gleder meg til flere updates
thorbis Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 takk for fotos helge. no bedre enn det htcn klarte og hoste fram.
helgeb Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 ahh, skulle hatt med blitz, men hjelper lite med utstyr til 30 lapper i henda på en amatør
thorbis Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 Hehe suns d blei bra jg. Sånn oss amatøra imellom
///Mr.X Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Straks leveringsklare "spesial 48mm headers" fra NordicMotorsport.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå