Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta deg et par øl og renn over ei hval på byen ikveld så er du helt klar for å skru ferdig e30 så du får fiska fine babes langs stripa i tyristrand ;)

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sett'n vekk og aldri ta forhastede beslutninger på en mental nedtur ;) Jeg selger aldri da... først når man blir enig med seg selv etter lang tid.

Jeg har gått lei 5 ganger i året i siste 8 åra... alle bilene mine står forsatt her, og det begynner jeg å få betalt for nå.

Jeg trenger kun å sette opp et regnestykke over hva det ville kostet meg å skaffe noe tilsvarende rått i framtiden og det regnestykket er så skremmende at jeg dytter bilene bort i en krok til bedre tider isteden!!! Når alt kommer til alt så er bilen peanuts i forhold til hus og levekostnader. Og gleden den gir er ekstremt høy da man vil kaste seg i bilen og få litt friskt adrenalin en sen kveld. I motsetning til en R-sykkel, så kan man faktisk overleve hvis det går galt også med skikkelig sikkerhetsutstyr ... 8-[

Skrevet

hehe slapp av, er ikke no slag eller bortsetting av bil her. har bare hatt alt for mye og gjøre på jobb så alt går trått på bilen. jobba 18-20 timers dager siden vannet begynte og stige. men det begynner og dra seg til. håper på oppstart neste helg hvis ting går greit.

Skrevet

Var å testet bilen min på Gardermoen idag. Klar jeg nå:) trenger fortsatt noen felger forresten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...