thorbis Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 hehe smalt ikke så ille inni bilen faktisk. men er sånt som skjer. litt mån regne med. det kjipeste var tannstanga som døde. har alt for mange ubrukte dekksett igjen som skulle tas når det tørka opp..... trond: godt det falt i smak. han dusten fra rudskogen måtte måle meg etter dekket smalt fordi han suns den bråka for mye, men den lå på 92 db dagen etter også.
thorbis Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 håper noen har noe film uttante så jeg får hørt den sjøl snart. er ikke like grom inni. stort sett bare diff uling inni der
shapa Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Heilt rå lyd i bilen! Skulle sagt ifra med tannstanga hadde med med ei som jeg ikke fikk brukt for
thorbis Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 hadde med sjøl også, men er så mye jobb og bytte den. hadde ryki på tida. må løfte opp motor og sleppe ner traversen for og få bytta den og innen jeg hadde fått gjort det så var kjøringa over....
thorbis Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 takktakk. var ikke helt dum din heller. lå bak deg et par runder i regnet hehe
shapa Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Ja da skjønner jeg? Åssen motor er det du har i? Lyden var jo heilt syk
Christer Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 min? bare en slapp s50b3.2 thorbis sin hørte jeg inni min
thorbis Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 hehehe er den så høylytt altså. målte kun 92.7 db på etteller anna turtall. har ikke turteller min sitter det e39 m5 v8 i
thorbis Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 takktakk. bestilt litt nye platedeler i dag og tannstanga ligger klar for bytting i morra så er straks oppe og går igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå