Gå til innhold

trenger noen fornuftige råd om langkjøring

fofo
 Share

Anbefalte innlegg

da er jeg så å si klar til å reise til tyskland å polen for å ribbe hele bilen for så å gjøre drømmene jeg har hatt siste dagene realistiske, i den forbindelse trenger jeg litt råd om hva slags forhåndsregler jeg bør ta meg siden jeg skal kjøre et stykke, bør jeg skifte olje, er det noe som bør forhåndsjekkes etc.... har nettopp skiftet komplett topp med kam osv,å skiftet register reim for ca 200 km siden så den er så å si imeget bra stand,men let me know så jeg ikke jeg brenner alt som finnes i den bilen på veien ned... dessuten så skiftet jeg olje for ca 3mnd siden men jeg bruker å hilse litt ofte på turtallsperra...hmm skal jeg skifte eller.... lukter ikke svidd å fargen er helt oki doki...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal kjøre til tyskland først å hente et stylingsett i berlin, deretter skal jeg fortsette ferden videre til warszawa for å gjøre blant annet dette......

omlakkere hele den lagunegrønne bmwen i en dyp rødfarge som går mer mot sort enn gult, jeg skal ribbe alt interiøret som nå er i grått å gjøre det om i svart, skal se om ikke jeg kommer over skinnseter, da skal alt å jeg mener alt inni ut å transformeres til svart. jeg skal montere kn-filter,chippe den, å se hva annet gøyalt de finner på der nede, hele bilen skal fylles opp med elektronikk av ypperste klasse. tema i bilen er svart å rødt kan du si. skikkelig gjennomtenkt å skissert alt i sammen.den skal senkes og effektanlegg eller mufflers med to uttak på begge sider, ergo fire til sammen skal også monteres.m3 speil og bakrutesenker samt soting av alle vinduer uten front. så skal bmw emblemet tinnes vekk eller sprakles, på bagasje rommet skal det stå diskret skreven, bayern motor werke i sort...... flere ideer kommer nok på veien ned tenker jeg også, den skal være klassisk utført ikke noe typisk stylet bil, stilren..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...