Ivanrogov Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Nydelig bil du har. Hvor kjøpte du fronten? Lett og montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Takk for det Fronten er vel kjøpt hos GS vil jeg tro. Det var ikke jeg som satte den på, så montering kan jeg ikke uttale meg om. Ang. passform; ser det ut til å være veldig bra, bortsett fra at fangeren ikke går helt kant i kant med venstre forskjerm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Okey. Den er altså ikke orginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Den er en orginal Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 3serie Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Flott bil du har, og den ble enda stiligere med stylingen du hadde fått på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 3serie Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Rått !, Nydelig bil. Hvordan var det med montering av pedaler? skrur du igjennom de org. pedalene eller er det slik at du må stramme med et kryss på baksiden? Alupedalene er skrudde fast i de originale. Bare å borre hull i de originale og skru på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 24. Juli 2007 Da har jeg montert bakfangeren i helgen. Noen bilder Etter at vi hadde klippet av alle klipsene (14stk tror jeg) som holder fangeren fast i kollisjonsbjelken, fant vi ut at vi egentlig bare kunne skru av hele bjelken og dra ut klipsene . Er vel sånn man egentlig skal gjøre det, uten att jeg vet noe om det... Så den måtte også av, får å feste fangeren på en skikkelig måte. Ferdig med montering, uten lakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Blir flott dette |Andreas|, men hvorfor montere FØR lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Skal vise lakkereren hvordan jeg vil ha ting. Lettere å vise mens fangeren er på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Akkurat, blir det noen flotte Eisenmann stusser på denne etterhvert da? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Tøft! Diskrete og smakfulle modifiseringer som allikevel synes godt. Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Meeeget pen bil og en meget bra tråd. Har denne bilen vær månedens bil ? eller venter man med det til den er helt ferdig ? kommer den til å bli helt ferdig en gang ? Er altid noen småting å endre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hei ser der ja...da kom endeligen delene på plass Håper du forsatt har mine skruer da gitt..hehe.. det ble nydelig. Oppdater oss når fangeren er ferdig lakkert...manger noen fine eksos stusser nå bare Mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Akkurat, blir det noen flotte Eisenmann stusser på denne etterhvert da? . Tja... får se da. Skal ikke utelukke noe Heiser der ja...da kom endeligen delene på plass Håper du forsatt har mine skruer da gitt..hehe.. det ble nydelig. Oppdater oss når fangeren er ferdig lakkert...manger noen fine eksos stusser nå bare Mvh Hav Jepp, har noen skruer og lignende liggende til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 hehe! er litt mer jobb med bakfangerne enn frontfangerne tror jeg! =) blir nok bra det der ja!, men den baken fortjener noe eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå