Gå til innhold

Min E46 Coupè (Ny look)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :)

Fronten er vel kjøpt hos GS vil jeg tro. Det var ikke jeg som satte den på, så montering kan jeg ikke uttale meg om. Ang. passform; ser det ut til å være veldig bra, bortsett fra at fangeren ikke går helt kant i kant med venstre forskjerm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Rått :o!, Nydelig bil. Hvordan var det med montering av pedaler? skrur du igjennom de org. pedalene eller er det slik at du må stramme med et kryss på baksiden?

Alupedalene er skrudde fast i de originale. Bare å borre hull i de originale og skru på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24. Juli 2007

Da har jeg montert bakfangeren i helgen. Noen bilder :P

Bilde015.jpg

Bilde019.jpg

Etter at vi hadde klippet av alle klipsene (14stk tror jeg) som holder fangeren fast i kollisjonsbjelken, fant vi ut at vi egentlig bare kunne skru av hele bjelken og dra ut klipsene #-o . Er vel sånn man egentlig skal gjøre det, uten att jeg vet noe om det... Så den måtte også av, får å feste fangeren på en skikkelig måte.

Bilde020.jpg

Ferdig med montering, uten lakk...

Bilde021.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

ser der ja...da kom endeligen delene på plass :) Håper du forsatt har mine skruer da gitt..hehe.. det ble nydelig. Oppdater oss når fangeren er ferdig lakkert...manger noen fine eksos stusser nå bare ;)

Mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, blir det noen flotte Eisenmann stusser på denne etterhvert da? :wink: .

Tja... får se da. Skal ikke utelukke noe :)

Hei

ser der ja...da kom endeligen delene på plass :) Håper du forsatt har mine skruer da gitt..hehe.. det ble nydelig. Oppdater oss når fangeren er ferdig lakkert...manger noen fine eksos stusser nå bare ;)

Mvh

Hav

Jepp, har noen skruer og lignende liggende til deg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...