Gå til innhold

Soting av ruter i Oslo-området

Ellingsen B.
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 months later...

Jeg er ikke veldig happy med resultatet etter å ha brukt BA Bilglass som står som forhandler/montør på solfilmgruppen. Istedetfor å gi beskjed på forhånd at bilen måtte vaskes/renses innvendig fikk jeg beskjed om at de hårene (2 stk.) som festet seg på solfilmen var min skyld og det måtte jeg bare leve med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BA Bilglass på Torshov er ikke så værst trur jeg, ambefalte BA til en annen her på forumet som gikk for BA da han sotet E39'n sin.

Er ikke det han sondre over her da med sin 525dt :) Virket jo som service/kundeservicen etter utført jobb var dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, god service hele veien til det var montert - syntes det var mye luftbobler da jeg hentet den, men fikk beskjed om at det måtte få tid til å sette seg (ca. 14 dager). Noen av luftboblene forsvant men på langt nær alle samt at håret som hadde festet seg på solfilmen fikk jeg skylda for siden jeg ikke hadde rengjort bilen skikkelig innvendig før den ble levert. De kunne jo ha bedt meg om å rengjøre den og fjerne alle rester etter støv og hår før jeg leverte den, ikke etter at filmen er montert på en lite tilfredsstillende måte. Vurderer nesten å få satt 2 av vinduene på nytt hos noen som garantert gjør en 100% god jobb, men får se til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...