Ellingsen B. Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Noen som vet av noen bra og billige sjapper som kan sote ruter? Evt om det er noen litt kyndige personer her som klarer sånt? Helst i Oslo området.. Thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Vet ikke om noen av dem er billige, men de holder til i Oslo. http://www.solfilmsgruppen.no/default.asp?MenuID=38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Jeg er ikke veldig happy med resultatet etter å ha brukt BA Bilglass som står som forhandler/montør på solfilmgruppen. Istedetfor å gi beskjed på forhånd at bilen måtte vaskes/renses innvendig fikk jeg beskjed om at de hårene (2 stk.) som festet seg på solfilmen var min skyld og det måtte jeg bare leve med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Så din tråd vedr dette. Det var jo dårlig service og de kunne ikke fikse dette gratis? Tenker ikke folk "gjennkjøp" noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Zebra Bilglass på Lørenskog gjør godt arbeid. Kjenner flere som har brukt de mange ganger, med veldig godt resultat. Ikke de billigste, men man får det man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 BA Bilglass på Torshov er ikke så værst trur jeg, ambefalte BA til en annen her på forumet som gikk for BA da han sotet E39'n sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 BA Bilglass på Torshov er ikke så værst trur jeg, ambefalte BA til en annen her på forumet som gikk for BA da han sotet E39'n sin. Er ikke det han sondre over her da med sin 525dt Virket jo som service/kundeservicen etter utført jobb var dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Stemmer det, god service hele veien til det var montert - syntes det var mye luftbobler da jeg hentet den, men fikk beskjed om at det måtte få tid til å sette seg (ca. 14 dager). Noen av luftboblene forsvant men på langt nær alle samt at håret som hadde festet seg på solfilmen fikk jeg skylda for siden jeg ikke hadde rengjort bilen skikkelig innvendig før den ble levert. De kunne jo ha bedt meg om å rengjøre den og fjerne alle rester etter støv og hår før jeg leverte den, ikke etter at filmen er montert på en lite tilfredsstillende måte. Vurderer nesten å få satt 2 av vinduene på nytt hos noen som garantert gjør en 100% god jobb, men får se til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Virker jo veldig rart. De må jo vaske rutene når de monterer dette. Ellers blir det jo ikke pent. Det "hårstrået" stammer sikkert fra dem. Ta DNA prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Bikkja er no mistenkt #1... Men jeg synes at de kunne gitt meg beskjed så skulle jeg ha rensa bimmern innvendig først jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå