Dirty Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 som noen kansje har fått med seg på andre poster. så har jeg byttet ut min m40 motor med en IS m44 så idag var den store dagen. startet bilen og tok meg en tur! merket med en gang at den ikke dro noe serlig mer en m40ien. noen som den skal gjøre! og den sviver ikke helt bra på tomgang! faen kommer ikke på hva det heter i farten . men den koblingen du kobler på eksosen! som finjustere. den ryker vist litt ofte har jeg hørt? noen tips`? den lekker forresten litt eksos! mvh kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 lamdasonde... bør funke den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Prøvd å gji den mere enn 4000 omdreininger ? De liker turtall.... Hvor lekker den eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 kjører den til 6... lekker litt i manifoilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Tror ikke det er noe galt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Min 318iS drar ihvertfall merkbart bedre enn gamle 318i'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Du bytta hjernen da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Du bytta hjernen da??? ja byttet alt av det eletriske gjerne osv!' men har en anelse om at det kan være luftmengemåleren! ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Frieksos kan ha mye å si siden den lekker eksos før lambdasonden. Ellers kan det være dårlige plugger, lambdasonde, luftmengdemåler, leksasje i vakuummålere. Eventullt om noen har skrudd opp toppen og ikke har klart å få timingen til kammen på rett plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Hverken lamdba eller lmm har vel noe å si på full gass? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Hva skal du ellers med de komponentene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Lambdaen merker jo gassene i eksosen å justerer vel bensintilførselen etter det, og hvis mye av eksosen går ut før lambdaen så gir nok det utslag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 så idag var den store dagen. startet bilen og tok meg en tur! merket med en gang at den ikke dro noe serlig mer en m40ien. noen som den skal gjøre! Hm. Forventer du mye? Under 4000 merket jeg ingen forskjell på min egen m42 og ChrZz sin M40. Over er det merkbar forskjell derimot. Forresten, skal det gå unna kan du ikke gire på 6, men på 7! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Tett alle lekasjer. Blir det ikke bedre så ta en kompresjonstest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 hva er galt når det putrer i eksosen ? høres jo ut som en fiskebåt bakfra takk for svar btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå