Dirty Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 i vakuummålere. henne sitter denne måleren og hva er den til ?
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 Danser turtelleren? At den ikke klarer og holde samme turtall hele tiden på tomgang altså. At den høres ut som en sjark kan være eksoslekasje eller at den ikke går riktig på alle sylinderne....
Dirty Skrevet August 18, 2006 Forfatter Skrevet August 18, 2006 Danser turtelleren? At den ikke klarer og holde samme turtall hele tiden på tomgang altså.At den høres ut som en sjark kan være eksoslekasje eller at den ikke går riktig på alle sylinderne.... hei. den sviver fint på alle sylindrene. kan stemme det. tror nok det er lekasje i det leddet mellom grenrøret og bak! får jeg sto å ruste bilen skikkelig i tunet. og da kom det eksos opp bak motoren! da jeg fikk motoren sa han fyren at tomgangsregulatoren var dorlig. så da hev jeg på den som sto på min 318! men byttet over igjen igår. og den ble sprekere?? hvordan er det mulig? og nå når bensilmåler (den som viser å mye du bruker) til 3 når jeg drar på! slik den skal. det gjorde den ikke med den andre fra min gamle 318. så nå sviver den på tomgang. men den klarer ikke holde samme turtall heletiden. tror jeg må få skjekka den eksos min :/
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 Det er jo en helt annen motor derfor en annen tomgangsregulator Er det K&N filter på bilen? En del folk som sier at oljen som brukes på K&N filterene kan ødelegge lyftmengdemåleren..... Noen råd til deg: -Fiks eksoslekasjen -Kjøp nye orginale plugger (har VELDIG mye å si at det er montert riktige plugger) De koster en del da - men vil påstå at det er verdt det. -Ikke nødvendigvis tomgangsregulatoren som er gåen, kan være lekasjer i gummislanger. Gå over alle slangeklemmer å sjekk evt. med startgass
Dirty Skrevet August 18, 2006 Forfatter Skrevet August 18, 2006 flott satt på kn filteret igår! da det sto på den gamle luftmengdemåleren. men er det samme luftmengdemåler på en 318 og is? de ser da helt like ut iallefall Har kjøpt nye Plugger nå. kostet meg fanden m.æ 400 kr nesten :/ eksosen skal jeg se på idag! og når jeg rigger litt i slangene som går inn i luftmengdemåleren begynner den å jage på turtalle litt! så regner med det kan være noe der ? men hva er grunnen til at det putrer så jæævli bak i eksosen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå