ArildJr Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Var ute en tur i dag og da kjørte den mest strøkne hvite e30 m3 jeg har sett på lenge forbi meg i det jeg kjørte på motorveien. Bilen var som sagt hvit, med M stripene over sida og opp på taket av bilen... den var bare nydelig. Var forresten en kar rundt 50 som kjørte den. Tenkte å prøve å snu for å få fatt i ham for å høre om han ville selge men ble for vanskelig på motorveien. Noen som kjenner til denne og om den evt er til salgs? Kan umulig være mange sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Er en i BMW klubben som har den. er neppe tilsalgs, da han har hatt den i evigheter. Er en 195hk utgave. Er ikke helt 100% men blir til gjengjeld brukt hver dag året rundt. Han som eier den er forøvrig en utrolig kul fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Hvem er det PK? Har ikke sett denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Hvem er det PK? Har ikke sett denne. Han som var på sist møte. Gikk å bar på en hjelm. Han sa han hadde hatt flere E30 M3er, men nå hadde han bare en hvit med M-striper på skrå over bilen, og med Evo II felger med mørkt senter. Høres ut som hans vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Ole Petter Rosland kanskje? Er vel i nevnte alder, har(hadde) et lass av BMW'er. Bor på lura-forus. Jeg satt på med ham i den M3'en på BMWCCN-treffet på Rudskogen i 2000...oh lucky me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Ole Petter Rosland kanskje? Er vel i nevnte alder, har(hadde) et lass av BMW'er. Bor på lura-forus. Jeg satt på med ham i den M3'en på BMWCCN-treffet på Rudskogen i 2000...oh lucky me Det navnet kan stemme ja. Fin fyr, med god smak i biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Ok, ole petter ja, viste ikke at han hadde flere en den hennarøde M3' en han solgte for en tid tilbake. Han hardde vist bygd seg et stort hus på fister nå, så derfor hadde han solgt unna flere biler for litt siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå