bizzy Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg en ny sykkel, Trek 6500 disc. Og sykkelen må fraktes med bilen mellom Trondheim og Surnadal på nordmøre. Men jeg har aldri sett en BMW e36 sedan med sykkelstativ har ikke hengerfeste så jeg lurer på hvordan jeg skal få den med meg. Er det mulig og montere noe takstativ på bilen eventuelt en "grinn"? Er det noen som har erfaringer med dette på BMW e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Det enkleste (og billigeste) er vel å demontere sykkelen. Viss du tar av hjula og setet på sykkelen, så er det vel plass i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 kan kjøpe hengerfeste av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Send bilen i container, og sett deg på sykkelen å tråkk hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Send bilen i container, og sett deg på sykkelen å tråkk hjem Eller sende sykkelen i container og køyre heim? Men nei...du får takstativ...trur Thule har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Man kan eller kunne få kjøpt en egen sykkelholder til E36, men den har tydeligvis gått ut av produksjon. Snok litt rundt på f.eks Autopowerbørsen... så kanskje dukker det opp et stativ til E36 med holder til sykkel. Ellers er alternativet Thule som nevnt tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå