Gå til innhold

Tomtom Gps

John H
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, giftet meg i helgen som var, og i morgengave av fruen så fikk eg meg : Tomtom ONE Gps!

tt2000.jpg

Noen som har slik fra før? Virker jo grei den, veldig enkel å bruke og ganske så nøyaktig ser det ut til :)

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :wink:

Den skal visstnok ha fått best i test i Hjemmepc nr6 og en 6'er i VG

Tror dette med fotoboksvarsling er noe plusgreier, så tviler på at det er lagt inn. Går det an å "legge" det inn kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :wink:

Den skal visstnok ha fått best i test i Hjemmepc nr6 og en 6'er i VG

Tror dette med fotoboksvarsling er noe plusgreier, så tviler på at det er lagt inn. Går det an å "legge" det inn kanskje?

Har ikke noe pluss kartene å gjøre det med fotobokser...

Registrer deg på det norske tomtom forumet! Der finner masse snacks til din tomtom

http://tomtom.nystul.no/forum/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye alle sammen! :wink:

Var og kikket på forumet og der var det mye lurt! takker antiloop!

Ja, den virker ok altså..prøvde den litt her hjemme idag og det funket jo fint det..

Har forstått det slik at SIRF Star III øker følsomheten, slik at satellittsignalet blir bedre, men at nøyaktigheten ikkje øker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye alle sammen! :wink:

Var og kikket på forumet og der var det mye lurt! takker antiloop!

Ja, den virker ok altså..prøvde den litt her hjemme idag og det funket jo fint det..

Har forstått det slik at SIRF Star III øker følsomheten, slik at satellittsignalet blir bedre, men at nøyaktigheten ikkje øker..

Det stemmer ihvertfall at signalet er bedre. Med min Holux GPSlim GR-236 (SIRF III bluetooth-GPS) har jeg helt greit signal innendørs..

Nøyaktigheten er vel i utgangspunktet bra nok med en "vanlig" GPS (hva nå det gamle chipsettet heter), så lenge det går sakte er de jo stort sett innen for et par meter - du kan jo se hvor på veien du ligger. Kartenes nøyaktighet blir selvfølgelig noe annet, selv om de som oftest absolutt brukbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...