Mack10 Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Har akkurat kjøpt meg en Pioneer spiller og med denne spilleren måtte jeg jo ha en overgang siden jeg hadde Org spiller fra før.. Da jeg kommer hjem og skal montere denne ser jeg at sticken som går fra org nav/kasettspiller er ganske liten og blå. Sticken som jeg fikk med som en overgang passer ikke overhodet.. Har jeg fått feil stick eller er det jeg som roter her?? Det kommer 9 ledninger som går inn i den lille blå boksen. Dette er vel 8 stk høytalere og 1 stk antenne? Over gangen jeg har kjøpt ser noenlunde slik ut.. : http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=867 Og en ting til.. Det er 3 stk ledninger som er "tyvkoblet" inn på 3 av høytalerledningene.. Hva er disse 3 ledningene for? Acc? Takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Er det bare denne blå firkanta litte pluggen som sitter bak spilleren? I så fall har du noen timer med kabelstrekking foran deg. Alt av forsterker, radiodel og annet dill ligger i bagasjerommet. har aldri sett noen overganger til dette systemet. Pluggen som passer i overgangen du kjøpte sitter på en boks i bagasjen. Har du sedan sitter nok alt bak venstre sidedeksel i bagasjen. Har du stasjonsvogn ligger alt under gulvet rett bak baksetene. Edit: De tre ledningene som er tyvkoplet er sikkert strøm til handsfreeset hvis det har vært montert. Er de blå,rød og sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Ja det er bare den blå.. Off.. Det høres ikke noe gøy ut.. Hvor mange ledninger må jeg strekke?? Er det bare fra den overgangen til spilleren eller må jeg fra alle høytalerene også?? :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Det du kan gjøre er å finne den pluggen som passer til overgangen du kjøpte. Mål på de forskjellige ledningene og se om det stemmer med det som står skrevet på ledningene på overgangen. Så er det vel egentlig "bare" å forlenge alle ledningene på overgangen slik at du rekker fram til spilleren. Husk også å forleng antennelendingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå