Kjell Z3 Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Har prøvd i to dager å komme inn på "Meg og Z3'en på vei hjem fra Tyskland". Dette er helt umulig, men kommer inn på andre tråder, hvorfor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=287080#287080 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Det er noe treghet som oppstår pga. at bildene ligger på en server et helt annet sted. I dette tilfellet ImageShack. Jeg kan ikke forklare hvorfor det tar SÅ lang tid, for bimmers.no har verken last eller linjeproblemer for øyeblikket, og ImageShack er jo heller ikke SÅ tregt. Dette har skjedd før også, og har ikke noe med overbelastning å gjøre såvidt jeg klarer å finne utav. Trykker du på side 2 i tråden din får du den rett opp, så det er kun siden med bildene som er vanskelig.. (men den kommer den også, du må bare vente et par minutter). Det beste hadde, som nevnt i innlegget BalleKnalle refererer til, vært om alle bildene ble lastet opp rett til bimmers.no, men det er det ikke kapasitet til slik ting ligger an for øyeblikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Sliter med det samme selv. Og her fikk jeg forklaringen. Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 www.photobucket.com er et bedre alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå