jimc Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Har tittet en hel del på biler i det siste, og regner med at jeg kommer til å gå for en 2006 Audi A4 2.0 TDI Quattro Avant S-Line, fullspekket med det meste av utstyr.. Synes bare at det er så j***** synd at E90/91 ikke har 2.0d X-drive!! Ellers hadde det absolutt ikke vært tvil hva valget hadde blitt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Jeg tror det bare er et tidsspørsmål før BMW kommer med E90/91 320xd... den kommer jo til å selge i bøtter og spann. Slik modellrekken er i dag blir det bare for dumt i land som Norge, Sveits, Canada etc. Når produksjonskapasiteten er på plass ser vi ganske sikkert flere nisjemodeller for enkelte markeder som f.eks E90/91 316i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Satt på med en sedan 2005, 1,9tdiQ s-line og heile pakken. Mitt inntrykk var at audi hadde PRØVD å gjøre den sportslig, med det resultat at den bare ble hard og stumpet å kjøre, nesten ukomfortabelt, men ellers veldigt kjekke bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Enig, håper du prøvekjører S-line på litt dårlige veier før du kjøper. Veldig ukomfortabel syns jeg. Hadde heller valgt en uten s-line. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Hmm.. Nå har jo Norge dårlige veier generelt.. , men jeg har ikke prøvd en slik på DÅRLIG DÅRLIG vei.. Tror jeg skal ta meg en liten test runde på en liten sidevei.. Vet at man får S-Line utgave uten de demperne også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Jeg klarer søren meg ikke å bestemme meg for hvilken bil jeg skal kjøpe!!! Må ha stasjonsvogn + firehjulsdrift og max 500laken, har tittet på A4 2.0 TDI Quattro, Passat 2.0 TDI 4motion.. 5-serie X-drive blir vel litt i dyreste laget.. Noen andre forslag for hvilken bil jeg kan titte på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Er et av kriteriene dine også at bilen skal være helt ny, eller? Og skal det IKKE være "SUV"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Subaru Outback 2.5 4WD ZN AUTO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Jeg klarer søren meg ikke å bestemme meg for hvilken bil jeg skal kjøpe!!!Må ha stasjonsvogn + firehjulsdrift og max 500laken, har tittet på A4 2.0 TDI Quattro, Passat 2.0 TDI 4motion.. 5-serie X-drive blir vel litt i dyreste laget.. Noen andre forslag for hvilken bil jeg kan titte på?? En pent brukt Subaru Forester 2.5 XT ? ... Med 230 HK ved 5600 rpm, 320 Nm ved 3600 rpm, 0-100 Km/t på 5,9 sekunder og en topphastighet på 221 Km/t tar du rotta på det meste fra BMW´s X-serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Er et av kriteriene dine også at bilen skal være helt ny, eller? Og skal det IKKE være "SUV"? Tja.. Ikke splitter ny, men helst "ny", 2006 modeller er det jeg har tittet etter nå.. Kunne tenkt meg en suv, men ikke hvem som helst suv! Har allerede hatt X3, prøve noe annet.. En pent brukt Subaru Forester 2.5 XT ? ... Med 230 HK ved 5600 rpm, 320 Nm ved 3600 rpm, 0-100 Km/t på 5,9 sekunder og en topphastighet på 221 Km/t tar du rotta på det meste fra BMW´s X-serie... Fin bil det der.. Synes bare forresteren blir litt for "firkantet".. Skal ta en drive in tur til subaru å titte litt imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Ser da ganske potent ut Outback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Legasy er jo eller ikke så ille i utseende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Bare synd subaru ikke har diesel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Ville nå aldri ha kjøpt verken passat eller A4, nå vet jeg ikke om opphenget fremme er det samme på de helt nye som de som er fra begynnelsen av 00, men på de så må du hvertfall beregne å skifte alle bærearmene i forstillinga hver 60-80000km! Forbanna dritt patent, får faktisk egne "kitt" med alle staga:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå