BMW_frelst Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Lurte på om noen her på forumet lakkerte? har en E30 som sårt trenger ny lakk... Evt om noen vet om noen billige verksteder som gjør det? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Siden du bor på skedsmo har du altså ikke lang vei til Alnabru/Tveita. Jeg har lakkert bilen min hos Aas og Nygård lakk og karosseri AS og er meget fornøyd. Snakk med Lasse Nygård, så får du nok en hyggelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Siden du bor på skedsmo har du altså ikke lang vei til Alnabru/Tveita. Jeg har lakkert bilen min hos Aas og Nygård lakk og karosseri AS og er meget fornøyd. Snakk med Lasse Nygård, så får du nok en hyggelig pris. Takker for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Hvor mye koster det egentlig å fjerne rust og lakkere om en hel bil..? Sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Det kan bli fort 20-30 lapper hvis verkstedet gjør hele jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Siden du bor på skedsmo har du altså ikke lang vei til Alnabru/Tveita. Jeg har lakkert bilen min hos Aas og Nygård lakk og karosseri AS og er meget fornøyd. Snakk med Lasse Nygård, så får du nok en hyggelig pris.'Lakka du noen speil også? Eller var det bare fangere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå