Gå til innhold

Noen som var i Kristiansand idag?

Share

Anbefalte innlegg

Jeg var der også, men GT'en stod bare parkert, grunnet en lei senebetendelse i armen, kunne jeg ikke kjøre (det eneste som jeg hadde hatt lyst til å kjøre var superstage)

Var borte og så litt på GTen din Tåmi.. Er veldig fin den.. Jeg kunne hatt en slik en.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der også, men GT'en stod bare parkert, grunnet en lei senebetendelse i armen, kunne jeg ikke kjøre (det eneste som jeg hadde hatt lyst til å kjøre var superstage)

Var borte og så litt på GTen din Tåmi.. Er veldig fin den.. Jeg kunne hatt en slik en.. :)

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen av dere klager litt på at jeg kjørte pinglite på superstagen, og det kan veldig godt være, MEN gutter, jeg KJØRTE iallefall.

Litt til mitt forsvar så ble vi lovet to omganger på førermøtet, og jeg prøvde ut idealsporet i min første ( og eneste skulle det vise seg..) omgang, uten å satse for mye.

Og gutter, de som kjører fort i stage driven kjører IKKE spektakulært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen av dere klager litt på at jeg kjørte pinglite på superstagen, og det kan veldig godt være, MEN gutter, jeg KJØRTE iallefall.

Litt til mitt forsvar så ble vi lovet to omganger på førermøtet, og jeg prøvde ut idealsporet i min første ( og eneste skulle det vise seg..) omgang, uten å satse for mye.

Og gutter, de som kjører fort i stage driven kjører IKKE spektakulært.

Fikk desverre ikke sett deg kjøre så jeg skal ikke uttale meg om kjøringen din, men det har lett for og ble slik på Gatebil at de som ikke lager røyk, de kjører pinglete..

Alle kan klare å lage røyk, men ikke alle klarer å kjøre fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...