Aguilera Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Sitter og kikker litt etter ny bimmer, så kom jeg over dette prakteksemplaret.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 317&page=4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Fytte faen så fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Jeg likte felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Høy km... ? litt for mye styling for min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 nei, den bilen likte jeg ikke gitt! fysj å fy! OT, men tidlig står dere opp på en søndag?? før kl 7 på en søndag...! hehe,gærninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 nei, den bilen likte jeg ikke gitt! fysj å fy!OT, men tidlig står dere opp på en søndag?? før kl 7 på en søndag...! hehe,gærninger! Hvor ser du klokka sju? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Seidl er stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Det der var ikke noe pent nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 nei, den bilen likte jeg ikke gitt! fysj å fy!OT, men tidlig står dere opp på en søndag?? før kl 7 på en søndag...! hehe,gærninger! Hvor ser du klokka sju? står når innleggene er postet over innleggene, men ser at den klokka går feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 etter min mening så er bilen "ødelagt" av den stylingen. for mye av det gode felgene kledde bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 nei, den bilen likte jeg ikke gitt! fysj å fy!OT, men tidlig står dere opp på en søndag?? før kl 7 på en søndag...! hehe,gærninger! Hvor ser du klokka sju? står når innleggene er postet over innleggene, men ser at den klokka går feil... Trådstarter la inn innlegget i dag klokka 11:11 her. Er vel forskjellig fra pc til pc da sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 mulig det lars..! siste innlegget ditt nå står det kl 8 på på pc'n min så.. hehe.. sikkert noe klikk med pc'n min eller noe sånt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Butt ugly!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 mulig det lars..! siste innlegget ditt nå står det kl 8 på på pc'n min så.. hehe.. sikkert noe klikk med pc'n min eller noe sånt..! 13:11 er siste innlegg fra deg på min pc. Nok OT kanskje Får man sport av fra tema mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Likte felgane, ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå