Dr_S Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Trekkplaster til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen87 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Fytti H***** for en rå bil! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Men du Admin, det som skulle være en hyggelig tråd er på tur til å utvikle seg til en uhyggelig tråd, så jeg sletter mine innlegg og steng denne tråden. Ha en fin fin kveld folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hva f... skjedde siden du sletter alt og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 bilder da?? jeg vil se bilder av gliset.. biler er ikke mulig å være helt enige om like vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Skjera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hva har skjedd Dolk? Tatt vekk bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 er det faen meg rart han sletter innleggene sine eller? han har en kul bil ferdig med saken. hva faen har det å si om han har prøveskilter, guleskilter, veiskilt eller uansettt.. endrer det hvordan han er eller hvordan bilen ser ut eller? DR S? hva er meningen med de innlegenne du har kommet med her? ser ikke noe point i de? hva so om det er samme prøveskilter som den andre bilen hans? hjalp det deg, meg eller han noe? Jeg sier bare Lykke til videre Dolk, jeg er veldig sikker på at du møter veldig alrighte folk innen for Viper miljøet, er masse viper klubber i usa og de har hvertfal et mye bedre miljø enn det bmw folk har.. faen selv om man liker bmw trenger man ikke gå rundt å snakke dritt om andres biler eller hvordan skilt de har vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Misunnelse er roten til mye vondt ser du.. Jeg syns bilen er outstanding sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Misunnelse er roten til mye vondt ser du..Jeg syns bilen er outstanding sjøl. Kunne ikke vært mer enig, fy fan hvor forrvirret jeg ble, alle snakker om hvor rå den ser ut på de bildene, men ser ingenting jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Traff jeg et ømt punkt? Han sa bilen skulle være det samme som den forrige, et trekkplaster. Vel, jeg bare spurte for hva den skulle være trekkplaster....that's it. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Kan no ikkje bli så sur for eit par kommentara, sjølv om det er unødvendige kommentara!!! Eg har fortsatt til gjengjeld å sjå den feite bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Heftig bil med heftig motor, enkelt og greit. Sinnsykt dreimoment og grom lyd i den motorn, har kjørt Ram SRT-10, men kan tenke meg vipern drar litt bedre Hva så med prøveskilter? det er jo konge, du får en fet bil til en litt mer rimlig penge og den latterlige griske staten tjener ikke no mer enn moms på det, og da er jeg fornøyd Dessuten så slipper du forsikring, og da har du vel råd til en ny viper i løpet av, tjaa.. 5 år på det du sparer Gratulerer med ny konge bil Dolk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Traff jeg et ømt punkt? Han sa bilen skulle være det samme som den forrige, et trekkplaster. Vel, jeg bare spurte for hva den skulle være trekkplaster....that's it. Noen som vet? Hmmmm Trekkplaster-oppmerksomhet kan være ønskelig fra; Damer Kunder Damer Menn Damer Amcar-miljøet Damer Naboen Damer Naboens dame Damer Folk generellt Damer And so on and so on... Og til Dolk: Det må da være måte på hvor sur-promp man skal bli for litt kritikk da!? Du har en dritrå bil og du vet det. Er du i tillegg avhengig av at ALLE synes det og sier det også? Synes du det er rart at man blir litt nysgjerrig om du skal registrere en sånn bil? Alle vet da at det koster skjorta... Holder det ikke å vite at en stor del av manne-rasen hadde gnagd av seg høyre hånd for å eie en sånn (eller venstre slik at de hadde fått giret...) og at halvparten av dame-rasen hadde xxxx deg for en tur i en sånn bil? Det er en tøff bil som det er få forunt å eie enten den er registrert på norske plater eller eller ikke. Gratulerer!!! Se til å sleng opp noen bilder av råtassen igjen nå da!!! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå