Dr_S Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Så vet dere hvordan det blir seendes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Og så fint blir det på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Synes det gjorde seg på begge to jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Bestiller i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 E30-en minnet plutselig om en Opel Ascona...huff å huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 jeg frykter så veldig at den E30'en er norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 E39en var det ikke SÅ ille på, men den så plutselig ut som en Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 E39en var det ikke SÅ ille på, men den så plutselig ut som en Volvo. Hmmm... siden man normalt ikke kan bruke et fastmontert halvt skistativ til noe fornuftig om sommeren... hvorfor ikke like godt montere 4-5 tusenmetere på railsene (les: deler av den andre halvdelen av skistativet) istedenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 E39en var det ikke SÅ ille på, men den så plutselig ut som en Volvo. Hmmm... siden man normalt ikke kan bruke et fastmontert halvt skistativ til noe fornuftig om sommeren... hvorfor ikke like godt montere 4-5 tusenmetere på railsene (les: deler av den andre halvdelen av skistativet) istedenfor... Hvorfor i hele tatt montere 1000-metere om sommeren? Jeg plukket av mine, som sto på Mærsja i mai...Har ikke savnet de - men det er vel på tide å montere de igjen, nå som kveldene blir lengre; og mørkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 jeg frykter så veldig at den E30'en er norsk Svensk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 De lyktene har faktisk en bra funksjon, spesielt hvis man har litt rallyinspirert kjørestil på vinteren. Pent ser det jo ikke ut nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 denne har vel vert postet før tror jeg: pynter ikke akkurat opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Så ut som photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Det må være ps? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Der tror jeg vi svarte ganske likt Ivanrogov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå