Hakon Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 for såvidt digg med masse lys nu som vinteren sniker på. Jeg syns for øvrig at dagens Bi-xenon-lys holder ganske greit selv i østerdalen en mørk desember-natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Er nok praktisk med sånne lys, nå som mørket kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 tror ihvertfall 2 tusen metere hadde sett penere ut! eller så kan man jo ta svenske løsningen med de 4 små lysa under skiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Har lysst på kufanger til bilen jeg....med 3 Hella 3000 i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 tror ihvertfall 2 tusen metere hadde sett penere ut! eller så kan man jo ta svenske løsningen med de 4 små lysa under skiltet. svenskene har noen spesielle løsninger på det med ekstralys, var i østersund for et par uker siden, da så jeg et titalls biler med kun en tusenmetring, sentrert i grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 for å si det sånn, JEG skal ha 1000'n metere på e30 når snøen nærmer seg. og de skal lyse til sidene. blir så fryktelig mørkt oppimellom skauveiene her på nattestida atte, og siden bilen går mest på skrå så ere greit med litt uoriginal belysning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Det så horribelt ut!! Ascona E30 og Mitsubishi Galant E39...jaja, smaken er som baken, den er delt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Kan tenke meg endel ting som ser verre ut på en E30 enn 1000-metere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 tror ihvertfall 2 tusen metere hadde sett penere ut! eller så kan man jo ta svenske løsningen med de 4 små lysa under skiltet. det ser i hvertfall helt jævlig ut... tre tusenmeter fyller fronten og gir rallystuk, pent på riktig bil, men når bilen er feil så blir lyktene også feil. Nissan Laurel er en bil som kler tre tusenmeter, samme gjør egentlig w123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Hmm..Min far har E36 sedan,,Fikk besked om at han har montert 1000 metringer på den. har bor i Krokom i Sverige, så han trenger gode lys på den vegene som er der, men uansett. gruer meg til å se bilen nå. Blir ABSOLUTT ikke montert noe slikt på min ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 i call bump of the year Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Jeg hadde 3 Bosch big knick i fronten på e28en jeg hadde for 9-10 år siden Var ikke spesielt pent, men det gjorde nytte for seg på mørke Nord-Norske vinterveier. Har noen svææære Bosch Xenonlykter liggende. Kanskje jeg skal bli første på forumet med tusenmetre på e90? Eller ikke Jeg er en tusenmetermann, men og e90en og e30en har jeg faktisk aldri vurdert å montere lykter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Tidenes bump, 4år 1mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 :D om ikke alle blod harrye 240 kjører med lysene bak grillen slik?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå