Gå til innhold

Hvis noen skulle komme på ideen med tusenmetere på e30...

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror ihvertfall 2 tusen metere hadde sett penere ut! eller så kan man jo ta svenske løsningen med de 4 små lysa under skiltet.

svenskene har noen spesielle løsninger på det med ekstralys, var i østersund for et par uker siden, da så jeg et titalls biler med kun en tusenmetring, sentrert i grillen. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn, JEG skal ha 1000'n metere på e30 når snøen nærmer seg. og de skal lyse til sidene. :lol:

blir så fryktelig mørkt oppimellom skauveiene her på nattestida atte, og siden bilen går mest på skrå så ere greit med litt uoriginal belysning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...
tror ihvertfall 2 tusen metere hadde sett penere ut! eller så kan man jo ta svenske løsningen med de 4 små lysa under skiltet.

det ser i hvertfall helt jævlig ut... tre tusenmeter fyller fronten og gir rallystuk, pent på riktig bil, men når bilen er feil så blir lyktene også feil.

Nissan Laurel er en bil som kler tre tusenmeter, samme gjør egentlig w123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Min far har E36 sedan,,Fikk besked om at han har montert 1000 metringer på den. har bor i Krokom i Sverige, så han trenger gode lys på den vegene som er der, men uansett. gruer meg til å se bilen nå. :lol: Blir ABSOLUTT ikke montert noe slikt på min ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 3 Bosch big knick i fronten på e28en jeg hadde for 9-10 år siden :)

Var ikke spesielt pent, men det gjorde nytte for seg på mørke Nord-Norske vinterveier.

Har noen svææære Bosch Xenonlykter liggende. Kanskje jeg skal bli første på forumet med tusenmetre på e90?

Eller ikke :)

Jeg er en tusenmetermann, men og e90en og e30en har jeg faktisk aldri vurdert å montere lykter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...