Paal Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Som nevnt i overskriften så er jeg på utkikk etter ny bil. Og etter som jeg ikke er en kar med noe superpeiling på BMW, bil generelt. Så lurer jeg på hvilke feil og mangler som er typisk for disse bilene, og som jeg bør spørre om og se etter når jeg er på "visning". Og om noen har noen innspill om hvorfor jeg bør kjøpe en slik bil, eller kanskje noen vil jeg skal legge de planene på hylla. Men for all del, VÆR SAKLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Ingen av dere BMW-kara som har noen innspill her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Du kan jo begynne med å kikke litt på denne siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hvis du ikke har peiling på bil, så vil jeg anbefale deg å ta med en kamerat/bekjent som har det. Rust er veldig vanlig på disse bilene, så sjekk rundt frontvinduet, hjulbuer, dører, bagasjerom og kanaler. Siden det er en cab, så bør du gå over taket. Se etter hull og se om bakvinduet er helt. Dyrt å fikse. Du bør som nevnt ha med en som har litt peiling, så du får sjekket at motor, gir og understell er i orden. Dette er ofte biler som har levd ett hardt liv.. (les: ungdomskjørt) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå