Lien Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Her er en graf fra en 745i, som lada 1.1 bar. Det var der jeg tok utgangspunktet på 4000 r/min, men det kommern nok lavere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Jeg ser at max effekt er allerede før 5000 omdr, da er du ikke så veldig langt fra sannheten. Mål den, hadde vært veldig morro å sett resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Ja jeg veit. Har vurdert å bremse den, men akkurat nå har jeg ikke råd. Han fra 02/Classic styret, bremset sin på samme ladetrykk som min og han bremset 311 hk / 580 Nm på bakhjula.. Da kjørte han med 3% motstand for at det skulle bli noenlunde som på veien. Jeg hadde nok bremset mindre pga. at han hadde litt større turbo + justerbart øvre og nedre kammer i wastegate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå