steffen_sandnes Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Er det noen butikker/nettbutikker som selger Alpina felger? har leta ræææva av meg men finner ikke jeg til orientering er det en E46 coupe de skal stå på EDIT: Da jeg ikke er stinn av penger etter jeg kjøpte coupèen så gjør det ikke noe om det er replica alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Autozentrum er hovedimportør av Alpina til Norge. Vesttuning tar også inne original Alpina til Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Snakk med Tim Røsand på Autozentrum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Skulle som sagt gjerne hatt replica alpina felger? da orginale blir hakke for vast for lommeboka akkuratt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 http://www.motortechnik.no/ Selger 18" Alpina look felger til ca 13 lapper med dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå