Vegar br. Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 IRC og msn kan jo ikke sammenlignes da.. I hvertfall ikke slik jeg bruker IRC (ikke mye nå lenger men) qnet iz the shit ;o)
maurtin Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Henter opp igjen denne jeg da siden folk har begynt å være innpå..
wabby Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Hump! For dere som ikke ønsker å installere et program for å delta (som mIRC). www.mirc.com så kan dere bare stikke innom via denne java klienten: http://irc2go.com/pjirc/?net=QuakeNet&r ... =bimmerfan Fyll ut nick og kom!
wabby Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Siden tema kom opp i tulletråden så bumper jeg denne Vi er på #bimmers.no på Quakenet
Bmwfanatic Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 jeg har joinet nå, så får sitte der å idle.. regner med jeg får op ?
mAZE Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 irc blir aldri for gammelt skjønner jeg. Får komme innom jeg også da.
skillbill Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 haha gode gamle EFNet, med mine gamle kanaler er jo helt utdødd:( Savner de gamle kveldene med IRC, msn er ikke akkurat det samme;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå