wheelman Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 jeg har svart, og prøvd og sende en hjelpe PM til en admin. men alle legger seg i utboks, og blir ikke sendt... hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 jeg har svart, og prøvd og sende en hjelpe PM til en admin.men alle legger seg i utboks, og blir ikke sendt... hva er galt? Meldingene blir lagt i utboks når de blir sendt. Når han har lest de havner de som sendte. Før han f.eks har lest den kan du endre en i utboksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 hvor er tulletråden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 wheelman, stemmer det som TAS sier ja. Du kan også redigere de så lenge de ligger i utboks (er ulest av mottaker). Håkon, den finnes fortsatt, men ligger ikke som prioritert lenger. Kan med andre ord brukes som alle andre tråder.. trenger vi den som prioritert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 ...trenger vi den som prioritert? Det er litt greit med å ha den prioritert, den ligger øverst på listen uansett da så hvis vi ønsker å bryt utav oss noe usakelig eller noe som ikke har med BMW eller motor å gjøre så finner vi den lett istede for å lag en post som blir stengt å slettet. bare en mening... liten edit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Ok, da vet jeg det. Spiller ingen rolle for meg om den prioriteres eller ikke. Admins valg. Fin avatar Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå