Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Legger inn video fra videokameraet nå.

Ser ut til at min raskeste runde er 1.26.

Kunne spart mye på å være mer aggresiv i svingene, bremse hardere og senere.

Vil jo gjerne være litt forsiktig når en ikke kjenner banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ser ut for at vi må ut med 12.000,- eks.mva. til Rudskogen, så det var visst bra vi hadde litt overskudd. Jeg har ingen ønske om å komme i krangel med Rudskogen, siden vi gjerne vil tilbake senere, men de har fått rapporter fra egne folk på anlegget om at kjøringen holdt på til kl. 21 og har derfor fakturert oss full kveld i stedet for rabattert kveld som var avtalen. Jeg regner med de fleste som var der kan bekrefte at kjøringen ble avsluttet kl. 20.00.

Vi vil gjerne tilbake senere, så jeg vurderer å la det være og betale det de forlanger, men vi får se. Vi trakk nok strikken litt langt i forhold til mørket (noen minutter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste bilene som var utpå banen etter klokken 20.00 var den E39'n vi brukte til å hente inn idealsporkjeglene og lastebilen som uten forvarsel kjørte inn på banen for å hente hogstmaskinen som var ferdig med å hugge den nye traseen.

Evt så kan jo også de bekrefte at kjøringen var avsluttet på det tidspunktet. Jeg snakket med de i 2 minutter også, så de vil nok huske meg.

Jeg vil påstå at kjøringen vi bedrev når vi hentet kjeglene går under kategorien "rydding". Jeg løp jo omtrent rundt halve banen mens bilen fulgte etter meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok fint. Ser på datoen på bildene til [space] at vi avsluttet når vi sier vi avsluttet. Et av de siste bildene er jeg i 535en med Simen og Kate som passasjerer, hvor vi er i depo, tatt kl. 20:04. Vi var vel siste bil av banen, og dette var da etter rolig nedkjølingsrunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok fint. Ser på datoen på bildene til [space] at vi avsluttet når vi sier vi avsluttet. Et av de siste bildene er jeg i 535en med Simen og Kate som passasjerer, hvor vi er i depo, tatt kl. 20:04. Vi var vel siste bil av banen, og dette var da etter rolig nedkjølingsrunde.

Det kan jeg bekrefte ja. Det siste bildet i serien min, mener jeg var siste bil av banen. Alle dere siste kjørte jo inn på rekke rimelig samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...