Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er hvertfall min film lastet opp, så da er det opp til Gunnar å legge den tilgjengelig på servern sin . :)

Er 168MB (20minutter).

Mest innboard når jeg kjører, og litt fra slaktern og depotsvingen etter det ble mørkt. Kvaliteten er så som så, da kameraet skulle vært på service fordi det ikke fokuserer skikkelig.

Kjøringa mi er det HVERTFALL så som så med.... Legg spesielt merke til den smoothe giringa de første rundene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3s2pbav2]Nå er hvertfall min film lastet opp, så da er det opp til Gunnar å legge den tilgjengelig på servern sin . :)

Da var den lagt opp!

http://www.bimmers.no/files/rudskogen_06_av_space.wmv (ca. 165MB)

Synd kameraet ditt ikke ser ut for å være helt på nett.. litt vel ute av fokus! Og ellers takk for takken. :)

":3s2pbav2]Kjøringa mi er det HVERTFALL så som så med.... Legg spesielt merke til den smoothe giringa de første rundene....

Hehe.. jeg synes du er tøff som ikke bare klipper bort bomgiringene dine - det ville de fleste andre gjort. :D

Dritbra etter slakteren på rundt 8 minutter.. :o

Og sykt gromt når DarkZun suser forbi på langsletta på ca. 5 min!

Hvorfor stod Dr_S stille på deposletta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge pappa, som eier kameraet, klarer det å fokusere etter noen forsøk på å skru det av og på tippet bakover i 45 graders vinkel.... Det er på reperasjon nå, så neste gang blir det bedre!

Klippe nei! :)

Sleit litt ut av slaktern der ja :oops: , men etter det klarte jeg meg bra!

Kom fram til at det bare var å ta det rolig. Blir jo litt gira i kampens hete!

Den forbikjøringa til DarkZun er skikkelig bra ja! Fet og MYE lyd i den bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor dr_s sto stille på depo sletta var vel for det han hadde dratt av girkula i svingene! måtte bare ha den på igjen!

Flere som var ivrige på giringa ja. :lol:

Ut av slaktern der tok jeg på en måte en timeout og gikk gjennom alle girene et par ganger før jeg fortsatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...