Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, får vel få pakket ned de rundene jeg filmet også da.. Med mye snakking i bakgrunnen.. Jeg bare svarer i hytt og pine, mens Mr Lien filmer. Så nei, jeg har ikke antispinn... :D Sender den til Gunnar iløpet av kvelden eller i morra. Må bare bort en tur nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags festeanording har du brukt til kameraet Space? Du hadde fått stilt inn kameraet veldig bra (bortsett fra fokus), så man fikk god oversikt over det som skjedde! :)

Skulle nesten tatt bilde av den, men det er en ganske justerbar tripod som er satt med et bein på hver side bak frontsetene og et bein i "gropa" til sikkerhetsselene midt i baksetet.

Høyre sikkerhetssele rundt stativet og ned i venstre feste, og omvendt.

Dette sikret at det ikke tippet fremover.

Så er det 2 "lastestrikker" (Sånne med kroker på) som holder stativet stabilt for sidekrefter og akselerasjon.

Fungerte veldig bra, men tar jo hele baksetet.

Satser på reparert kamera, og null bomgiring til nestegang :)

Tror besterunden min er 1.26 klokket fra utgangen av depotsvingen. (Ikke mye å skryte av... ) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke bedre enn 1.19 jeg heller [space].. Dog mine 5 første runder på Rudskogen da.. Men hadde ihvertfall tre runder innenfor 1.19.. Mine første runder ever på bane faktisk, så vet ikke hva andre folk her hadde jeg?

Så vet jeg hva jeg har å jobbe imot. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundetider er det sist man bør tenke på når man er fersk på banen! Viktigere å fokusere på kjøreteknikk og riktig sporvalg. Gode rundetider kommer av seg selv etterhvert. :)

Tenkte ikke på rundetider, de ble bare sånn..

Og hva hadde dere andre, som da jeg spurte om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundetider er det sist man bør tenke på når man er fersk på banen! Viktigere å fokusere på kjøreteknikk og riktig sporvalg. Gode rundetider kommer av seg selv etterhvert. :)

Tenkte ikke på rundetider, de ble bare sånn..

Og hva hadde dere andre, som da jeg spurte om..

Siden du maser så fælt 8)

Første gang på skogen kjørte jeg beste rundetider på 1.15

Andre gang, da med nye traversforinger, kjørte jeg beste på 1,11 men stort sett 1,12-1,13 Siden har jeg desverre ikke vært der og kjørt. Obs! Dette var på tørt føre og med 17" Dunlop Sport maxx i 215 bredde. Med r-dekk skulle jeg nok muligens ha knepet meg under 1.10

Om bimmers hadde fått til et lørdag-søndag treff neste år så hadde jeg tatt turen altså. Litt langt å kjøre 9 timer en vei for et kveldstreff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, får vel få pakket ned de rundene jeg filmet også da.. Med mye snakking i bakgrunnen.. Jeg bare svarer i hytt og pine, mens Mr Lien filmer. Så nei, jeg har ikke antispinn... :D Sender den til Gunnar iløpet av kvelden eller i morra. Må bare bort en tur nå..

Mye snakking ja, men jeg må si jeg har gledet meg til å se denne filmen lenge nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det der. Sportsstolene i E36 er iallefall håpløse. Satser på at både bøttestolen og 4-punkt seler er i neste gang. :)

Det er bare en ting som hjelper i BMW's sportstoler etter E30; Spise som faen og legge på seg! Da passer stolen som hånd i hanske :D

Hvertfall for oss som har en sunn og flott kroppsfasong Hagenisse 8)

(Jeg synes forøvrig 4-punkt med sportstol fungerer utmerket uten ekstra føde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":quc7zqta]Mye snakk her også. Vi vil se film! :)

Bra film space men hvor var den snakkinga di? ;) Jeg klarer jo ikke holde kjeft når jeg og maze kjører.. er litt ivrig :)

Hehe, hadde vel sikkert blitt en del snakking om jeg hadde hatt en til i bilen. Er ikke den som snakker så mye med meg selv, bortsett fra en del sterke uttrykk når trafikken går meg i mot. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...