Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vi kan ikke ta risikoen med dette desverre, men du kan evt komme med en annen BMW, eller få sitte på med noen. Du får lov til å slippe inn på området, men ikke utpå banen. Men nå er det noen dager igjen til treffet da, trafikkstasjonen i Drammen tror jeg har litt mer ledig tid enn de andre i østlandsområdet. Ta en telefon og sjekk.

bilen er ikke e merket, derfor kan jeg ikke ta den på dropp inn. møkk.

Men vis jeg får lånt emg prøve skilter som er metal av en bedrift. er de lovelige på bilen min da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du har forsikingspapirer på fullkasko den aktuelle bilen (med rammenummer), så skal det gå. Alternativt kopi av forsikringsavtalen på metallskiltene (kasko, fører og pass-ulykke). Men vi må ha papirene på forhånd slik at vi kan gå igjennom de. Du kan sende det på mail eller faks til oss. Si fra, så skal du få det du trenger av opplysninger. Det er ikke for at vi er vanskelige, men jeg har for mye skjegg som kan fylles opp med postkasser! :)

Men alt du trenger er vel bare typegodkjenningsnummeret. De er ganske raske og flinke med det i Drammen kontra Oslo. Når har du time da? Drammen har forresten endel papirer liggende som de ikke har i Oslo. En kompis av meg måtte betale 5000 hos Motorforum for å skaffe papirer som BT i Oslo krevde, og når han kom med de sa de bare at han kunne jo bare dratt til Drammen hvor de har papirene fra før av. Men de sa det jo ETTER at de 5000 var hivd ut av vinduet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kjetil Somme (E46 330Ci)

2. Gunnar (E34 535i)

3. mAZE (E36 328i Compact Kompressor)

4. Ellingsen (Z3 2.8 Coupe Kompressor)

5. ///Magnus (E46 320Ci)

6. [space] (E46 320i)

7. DarkZun (E36 M3 3.2 Compact)

8. bzzlink? (mangler påmeldingen, men ser du sier du har betalt)

I tillegg har jeg ihvertfall en (med E36 318i) som sannsynligvis blir med.

Nå er vi godt i gang! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tiltak dette! :)

Håper dere blir en god gjeng som får kjørt fra dere litt. Blir dette til et heldagstreff til neste år skal jeg nok seriøst vurdere å ta turen over fjellet.

Henger meg på denne kommentaren. Jeg vender også snuten nordover til neste år hvis årets treff blir vellykket og en gjentagelse frister. Lykke til med årets treff gutter... og jenter (får vi da håpe)... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann og fylle inn 2 reg nr. i skjemaet. Jeg vet ikke helt hvilken bil det blir enda.

Bare fyll inn begge to, skill med mellomrom eller skråstrek eller noe. :)

Kjempe! :D

Vil det koste noe å komme inn å se?

Skulle gjerne kjørt også, men E39 520iAT er ikke sååå spennende der oppe :P

Hjelper gjerne til med noe vist det trengs. :D

Dette er ikke helt klarlagt enda, men jeg antar vi kommer til å ta en 50-lapp per pers i døra dersom vi har kapasitet til det. Rett og slett fordi det ikke er ment som noe tilskuertreff, og tilskuere gir oss som arrangører bare ekstra jobb. Ergo kan godt litt av utgiftene dekkes inn den veien også.

De vi trenger til hjelp blir rabatterte.. ;)

Forøvrig vil jeg påstå at du kan ha det moro også med din 520iAT.. det er litt av poenget med treffet - at alle skal kunne stille, uten at det står 2000 bedrevitere med 400hk-bil i garasjen og ser på. Kom og kjør med det redskapet du har, så lenge det er i ok teknisk stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare kjøring med BMW som gjelder, eller?

Tenkte å be med min svigerfar, han har to BMW'er som sikkert er moro å kjøre med, men han har også en bil med en viss hest på panseret, som sikkert hadde vært enda morosommere å kjøre med...

Vet jo ikke om han kan være med engang, men spør så jeg vet hvordan det stiller seg.

Vel, for å være ærlig, så er det viktigste for meg at vi er nok til at treffet kan gjennomføres, men det er jo utvilsomt hovedsaklig BMW dette vil handle om. Nå er det jo meget fristende å invitere en F430 dit, men det blir vel litt diskriminerende om vi da ikke tillater alle andre bilmerker. Men som sagt, hovedsaken er at vi blir nok biler, så vi kan jo diskutere det mot slutten av uka når vi ser hvordan det ligger an?

Det er helt greit. :)

Er egentlig litt for bare BMW jeg også, men hadde vært rått med 430'n der...

Men som sagt, jeg har jo ikke snakket med han engang, så det er jo ikke sikkert det blir aktuelt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å bli bra. :D

Klasseinndeling er egentlig ikke noe vits.. Selv om jeg har en bil med 350hk, så kjører de som har kjørt mye på bane i fra meg med en 316.

Så hester har ikke noe å si, det er sjåføren det står på. (Mye ihvertfall.. :D )

Og gleder meg ja..

Men har jeg ikke fått med meg datoen? Ble det 18 eller 19.sept?

Får sjekke det nå da. :)

EDIT: og ja, så at Kjetil har det i hvert innlegg.. Mandag 18.september er notert. Får jobbe inn den dagen da, så jeg har hele dagen på å gjøre meg klar. Mangler bare hjelm nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...