Kjetil Sømme Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Legg inn en link i SIG'n din slik jeg og Gunnar har gjort da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Det er utrolig flott at det er med jenter ja! Flere er hjertelig velkomne. Samboern kan sannsynligvis ikke, da hun jobber 14-22 den uka, men får se hva det blir til. Hadde hatt et lite håp om at hun kunne hjelpe til litt. Her er koden for signaturen, om noen føler for å bruke den: [b][url=http://www.bimmers.no/statisk.php?id=banekjoring]Bli med på uformell kveldskjøring på Rudskogen mandag 18. september![/url][/b] PS: Jeg har kun fått 8 innbetalinger! Flere av de påmeldte må mao. ta seg en tur i nettbanken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Ser lovende ut dette:) Gunnar: da jeg har jeg betalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Da jeg var på Huysman-kjøringa der, stod det kjegler på turn-in rundt hele. Veldig praktisk og funksjonelt. Vet ikke om de står der til enhver tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Vet ikke om de står der til enhver tid? PS! De står ved apex, ikke turn-in.. De står ikke der til en hver tid, men det er sikkert mulig å få lånt noen, slik at det blir letter for nybegynnere å se hvor apex og bremsepunkt er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 ":3mkp97v4]Finnes det noe banekart over rudskogen, så en kan sette seg litt inn i hvordan banen er? Mekka det her bildet kjapt. Satt på hvilket gir vi brukte i de ulike svingene på Huysman-kjøringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Vet ikke om de står der til enhver tid? PS! De står ved apex, ikke turn-in.. De står ikke der til en hver tid, men det er sikkert mulig å få lånt noen, slik at det blir letter for nybegynnere å se hvor apex og bremsepunkt er. Å? Trodde apex var tangeringspunktet midt i svingen jeg, der man møter banekanten i innersving. Og at turn-in var der man begynte å ta svingen. Men helt sikkert jeg som blander kortene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Å? Trodde apex var tangeringspunktet midt i svingen jeg, der man møter banekanten i innersving. Og at turn-in var der man begynte å ta svingen. Men helt sikkert jeg som blander kortene her. Det er riktig det du sier, men de pleier å sette de ved apex og bremsepunkter etter hva jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Tror kanskje de stod ved både apex og turn-in når jeg tenker etter. Men bremsepunkt var ikke markert iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Ok, mulig det er forskjellig fra gang til gang/hvem som arrangerer, men jeg personlig syntest at bremsepunkt og apex er viktigst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Hvorfor er jeg "plassert" her oppe i Trøndelag når noe slikt skal skje? Får håpe dere får et kjempetreff og jeg håper det blir et heldagstreff engang. Da skal jeg ta turen selv om det blir et stykke å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 ":f4xz0ciq]Finnes det noe banekart over rudskogen, så en kan sette seg litt inn i hvordan banen er? Mekka det her bildet kjapt. Satt på hvilket gir vi brukte i de ulike svingene på Huysman-kjøringa. Smart. Man kjører runden med klokka? (altså retning) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Kjører med klokka ja... Og det med gir stemmer godt med egne erfaringer. En rekker såvidt (på min bil) å få inn 4. på langstrekka før man nedbremsing og nedgiring. Alltid 2. gir opp Slakter'n. Men alt dette er sånn man blir vant med etter noen runder..du kjenner best selv hvordan turtall osv du vil ligge best på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Hvilken fart klarer man gjennom breisladdsvingen og slakteren? Mistenker at giringen min ikke passer særlig godt på bane.. bør nok få meg litt annen utveksling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Jeg pleier ikke å se på farta, men jeg bruker som oftest 2. gir i begge de to svingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå