Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når er siste påmeldings frist?Vet ikke om jeg blir ferdig til bmwccn treffet på våler,så dette er muligens en ekstra sjanse hvis alt skjærer seg.

Du får bli med Lien og meg på kolonne fra Minnesund eller noe da vet du. :D

Og om vi ikke blir 30 stykker, hvorfor ikke bare øke betalinga litt da.. ? Vi er jo 16 nå alt, så vil tro det går veien. :)

Nå har jeg fått tak i 17" felger og skal ordne meg skikkelig med dekk, så dette må jo bare bli noe av. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er siste påmeldings frist?Vet ikke om jeg blir ferdig til bmwccn treffet på våler,så dette er muligens en ekstra sjanse hvis alt skjærer seg.

Blir vi nok forhåndsbetalte, slik at det blir noe av treffet, kan du komme i døra kl. 16 den 18. og ta betalingen/påmeldingen der. Null prob. :) Selvfølgelig et lite forbehold dersom vi blir veldig mange, men det er det sikkert ingen stor fare for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey jeg venter på deler fra GS nå, så hvis jeg ikke har fått inn ny bremseakkumulator og ny styresnekke før kjøringa så spørs det om jeg blir med, for det blir ikke aktuelt å kjøre på bane med 10 cm dødgang i kombinasjon med 50% bremsekraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problem for meg er at bilen må mappes.Ikke så smart å dra den ut på bane uten at den er skikkelig innstilt.

Siden veitrafikk loven gjelder,er det da lov med prøveskilt?

Er jo da forsikret,og du har jo lov til å kjøre på vanlig vei.

Er jo 2 uker til enda,så time will show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden veitrafikk loven gjelder,er det da lov med prøveskilt?

Du får ikke kjøre med papirprøveskilter. På banen gjelder veitrafikkloven, og forsikringen som følger med disse er ytterst sparsom siden denne er fra Statens Vegvesen. Dessuten kan bilen være uten EU-godkjenning osv (vanskelig for oss å sjekke), så hvis det skulle skje noe på banen, så kan du og vi få et problem med forsikringen og i verste fall du juridisk fordi bilen hadde en mangel e.l. Aktsomhetskravet er større når du kjører med prøveskilter, siden eneste gyldige grunn du kan bruke for å få prøveskilter til banekjøring er "prøvekjøring". Og hvis du da drar i rompa på noen på rudskogen uansett årsak, så har du ikke vist nok aktsomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan fortsette det vi DarkZun... Ettersom vi begge har 6-trinns, hvilke gir bruker du i svingene? Bruker du 2.gir i langsvingen og 2.gir i slakter'n du å? 1giret er jo bare til å kaste.. På en måte, er jo borte på ett blunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...