Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må vi si ifra på forhånd om vi har med passasjer eller ikke? Når er siste påmeldingsfrist. Bror vil gjerne komme med sin E34 M5,men det forutsetter at bilen lever etter Gatebil til helgen.

Neida, passasjerer tar vi i døra. Det kan tenkes at det blir en 50-lapp per hode, ihvertfall for de som har egen bil og kun skal parkere, men det tar vi evt. litt senere. Vær ihvertfall obs på at det kan komme til å koste noen kroner for tilskuere også. Det vil i så fall bli opplyst her før treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge banen ikke er "lukket" etter bilsportforbundets regler, gjelder veitrafikkloven. Den gjelder overalt, tilogmed her på soverommet mitt!

Det er bra, vi vil vel ikke at det skal gå for fort på soverommet ditt. Åh herregud så dårlig...

Jeg blir med jeg, forutsatt at det blir orden på bilen innen den tid. Det kan bli veldig akkurat... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge banen ikke er "lukket" etter bilsportforbundets regler, gjelder veitrafikkloven. Den gjelder overalt, tilogmed her på soverommet mitt!

Det er bra, vi vil vel ikke at det skal gå for fort på soverommet ditt. Åh herregud så dårlig...

Jeg har nå aldri brydd meg stort om maksimumsgrensa på 80 km/t uansett. Jeg avpasser farten etter forholdene og redskapen jeg kjører 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maksfart på 80 er jo helt ypperlig! Det er vel omtrent det jeg får tyna en stakkars 1.9 liter opp i på langstrekka! hehe!

Hehe, etter hastighets greiene skrevet over på soverommet, så les jeg --dyna-- og ikke --tyna-- hehe... :D Ble litt rask lesing der da ja.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kjetil Somme (BMW E46 330Ci)

2. Gunnar (BMW E34 535i)

3. mAZE (BMW E36 328i Compact Kompressor)

4. Ellingsen (BMW Z3 2.8 Coupe Kompressor)

5. ///Magnus (BMW E46 320Ci)

6. [space] (BMW E46 320i)

7. DarkZun (BMW E36 M3 3.2 Compact)

8. bzzlink (BMW Z3 1.8)

9. R Andersen (BMW E30 M3)

10. pocket (BMW E36 325i)

11. kitta (BMW E39 520i)

12. SIG (BMW E46 320i)

13. Even S. (BMW E34 525i)

14. Cecilie S. (BMW E36 328i)

15. joris (BMW E30 325i)

16. ipsk (BMW E?? 530dAT)

17. _Ludde_ (BMW E?? 520i)

18. bmw-e36-e46 (BMW E30 318i eller E46 318i)

19. Leif L. (Ferrari F430)

20. Anders B. (BMW E34 M5)

21. Odde (BMW E46 318i)

22. Glenn N. (BMW E30 323i)

23. Even Tveter (BMW E39 528iAT)

Igjen - veldig bra! Men husk at det er pengene som prater, og med kun 17 innbetalinger er vi såvidt halvveis til at treffet går rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser i morgen en tur til Toscana i Italia :D Kommer derfor ikke til å følge med i tråden før midten av neste uke, men håper at treffet går i boks og at vi blir nok deltakere! Jeg er uansett med om det skulle bli noen hundrelapper dyrere per hode.

Takk til dere som gjør dette mulig for oss som ikke har vært med på dette før :applause::headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bilen min brenne i helvete. Nydreide skiver og nye Pagid RS14 klosser...allikevel som vibrer det under bremsing. Banehjula mine er ikke helt runde foran, men tror det er skivene allikevel. Så da ser det mørkt ut for kjøringen på BMW treffet. Dette gjør vel egentlig bimmers treffet enda mer populært hos meg:()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...