Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velvel.. 21 timer igjen til jeg håper dere står i porten. :)

Har 37 påmeldte, hvorav 31 er registrert innbetalt, pluss at det er flere som skal komme i døra, så vi blir nok en god gjeng. Får bare håpe vi ikke må avvise noen i porten, men det går vel bra.

Etterlyser et par campingbord fra dere som bor i nærheten og har plass i bilen. Noen som kan hjelpe?

Anbefaler også at folk tar med seg campingstoler. Det kan bli lenge å stå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får knapt med meg selv, så det får holde. Har fått låne meg noen 17" felger med nye dekk, så da er det klart. Men sliter med henger, så da blir det å kjøre på hjula nedover.

Så da går det visst endel ekstra bensin der gitt.. Men fylle full tank når jeg drar, så har jeg halv når jeg er framme. Da er det akkurat passe å kjøre det opp der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll full tank i kveld.

Erfaringsmessig er bensina ei krone dyrere pr. liter i morra tidlig...

Fyllte for 10.42/liter på jet nå.

Pleier å ligge på rundt 11.50 på mandager.

Jeg kan også få med meg et par campingbord, om jeg husker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får knapt med meg selv, så det får holde. Har fått låne meg noen 17" felger med nye dekk, så da er det klart. Men sliter med henger, så da blir det å kjøre på hjula nedover.

Så da går det visst endel ekstra bensin der gitt.. Men fylle full tank når jeg drar, så har jeg halv når jeg er framme. Da er det akkurat passe å kjøre det opp der. :)

Dårlig med henger her også, men har så lyst til å få prøvd noen runder ute på banen, så da får vi håpe at ikke det står til og ikke havarerer ;)

Når var det dere skulle dra i morgen gunnar? Hvem ferje tror du at dere tar over?

laddapå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...