Kjetil Sømme Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Jeg har med nullstiller og diagnoseapparat. Så lenge du ikke har 2001 modell eller nyere, så går det bra (bikkja har trolig rappa den ene kabelen).
Bmwgutt Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Lurer på om det er for sent å melde seg på, og om jeg skal er jeg avhengig av at det er folk som selger dekker der. noen som vet om det blir salg av dekker der i morra?
2mMy Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 er vel kanskje ikke optimalt og kjøre med en bil som maser om service?
Ellingsen B. Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Så lenge bremser og olje er ok så null problem. At man har en slitt foring eller to går fint..
Dr_S Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 er vel kanskje ikke optimalt og kjøre med en bil som maser om service? tommy, bare å sjekke olja evt. etterfylle litt. Er bremser og bremsevæske ok, så er det bare å tute og kjøre Syns du skal være med imorra
2mMy Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 tror ikke den har brukt noe spess med olje, bremsene er bytta for litt siden... så skal være nok belegg hvertfall! akkurat hvordan det står til med bremsevæska aner jeg ikke...
Gunnar Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Velvel.. 21 timer igjen til jeg håper dere står i porten. Har 37 påmeldte, hvorav 31 er registrert innbetalt, pluss at det er flere som skal komme i døra, så vi blir nok en god gjeng. Får bare håpe vi ikke må avvise noen i porten, men det går vel bra. Etterlyser et par campingbord fra dere som bor i nærheten og har plass i bilen. Noen som kan hjelpe? Anbefaler også at folk tar med seg campingstoler. Det kan bli lenge å stå..
Bilbergeren Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Jeg bor i Moss og kan ta med det dere (vi) trenger, jeg har et par runde utebord og noen campingstoler som jeg kan ta med. Jeg skal prøve å få vært der i god tid før kl.1600.
mAZE Skrevet September 17, 2006 Forfatter Skrevet September 17, 2006 Jeg får knapt med meg selv, så det får holde. Har fått låne meg noen 17" felger med nye dekk, så da er det klart. Men sliter med henger, så da blir det å kjøre på hjula nedover. Så da går det visst endel ekstra bensin der gitt.. Men fylle full tank når jeg drar, så har jeg halv når jeg er framme. Da er det akkurat passe å kjøre det opp der.
[space] Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Fyll full tank i kveld. Erfaringsmessig er bensina ei krone dyrere pr. liter i morra tidlig... Fyllte for 10.42/liter på jet nå. Pleier å ligge på rundt 11.50 på mandager. Jeg kan også få med meg et par campingbord, om jeg husker det!
sh0rty^ Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Jeg får knapt med meg selv, så det får holde. Har fått låne meg noen 17" felger med nye dekk, så da er det klart. Men sliter med henger, så da blir det å kjøre på hjula nedover.Så da går det visst endel ekstra bensin der gitt.. Men fylle full tank når jeg drar, så har jeg halv når jeg er framme. Da er det akkurat passe å kjøre det opp der. Dårlig med henger her også, men har så lyst til å få prøvd noen runder ute på banen, så da får vi håpe at ikke det står til og ikke havarerer Når var det dere skulle dra i morgen gunnar? Hvem ferje tror du at dere tar over? laddapå!
///Magnus Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Litt OT, men noen med E46 som har lyst på aluringer til instrumentene?Har et sett liggende, og kan evt ta det med. Ubrukt. Tenkte 250,-. På www.bimmian.com koster det €30 pluss frakt osv... Samme som jeg har i min bil: Ingen som vil ha disse
DarkZun Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Hva er grensen for antall deltagere? Har vi ikke et "tak"?
olejørgen Skrevet September 17, 2006 Skrevet September 17, 2006 Jeg kommer sammen med noen kompiser vi blir vel 4 stykk vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå